واعظ آشتیانی: اصلاح‌طلبان از محبوبیت رئیسی می‌ترسند

به گزارش رکنا، انتخابات1400/ امیررضا واعظ آشتیانی افزود : از سوی دیگر طیفی از اصلاح‌طلبان به سمت رادیکال‌کردن شدن می‌روند و می‌خواهند هنجارشکنی و ساختارشکنی کنند. آنها تمایل دارند فضا غبارآلود شود.

وی ادامه داد: «در پی چنین سیاسی حالا توپخانه‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان آقای رئیسی را نشانه گرفته‌اند زیرا اصلاح‌طلبان می‌دانند که آقای رئیسی از محبوبیت بالایی برخوردار است و در بین افکار عمومی به شدت مقبولیت بالایی دارد زیرا در تمام این‌سال‌ها بدون در نظرگرفتن هیچ ملاحظه‌ای عدالت را اجرا کرده است. آنها از حضور آقای رئیسی نگران هستند».

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که هدف رادیکال کردن فضای انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان چیست، بیان کرد: «آنها می‌دانند در انتخابات شکست خورده‌اند و به همین دلیل به سمت تندروی می‌روند. اگر آنها بخواهند نامزدی رادیکال روانه میدان کنند یا انتخابات را به آشوب بکشند همین ذره‌ای آبروی‌شان که بر روی یخ نوشته‌اند هم از بین می‌رود. وارد کردن امثال تاج زاده به انتخابات این پیام را می‌دهد که آنها می‌خواهند آشوب به پا کنند و هدف‌شان شرکت در یک رقابت سالم انتخاباتی نیست. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟