رییس انجمن آشوریان ارومیه: مشارکت ‌در انتخابات1400تایید مشروعیت نظام است

به گزارش ر کنا، استانلی سیمونز امروز( چهارشنبه ) با بیان اینکه مسوولان زمینه لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات1400 فراهم کنند، افزود: مسوولان امر، باید فضایی ایجاد کنند تا نامزدهای انتخاباتی مورد نظر تمام طیف ها و گروه ها فرصت رقابت در انتخابات1400 را داشته باشند زیرا در این صورت است که مردم با دلگرمی بیشتری در انتخابات شرکت کرده و به فرد مورد نظر خود رای خواهند داد.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام همّ‌ و غمّ‌ خود را به کار بسته اند تا مردم در انتخابات1400 شرکت نکنند بنابراین در چنین وضعیتی باید مولفه های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

رییس انجمن آشوریان ارومیه با تاکید بر لزوم انتخاب آگاهانه، اظهار کرد: انتخاب درست و آگاهانه باعث برگزیده شدن افراد آگاه و توانمندی می‌شود که برای مشکلات، راه و ایده و برنامه منسجمی دارند و می‌توانند افق روشنی به روی کشور بگشایند.

"سیمونز" با بیان ‌اینکه نامزدهای انتخاباتی وعده ها وشعارهایی ندهند که ‌از توان آنها خارج است، بیان کرد: پس از انتخاب شدن زمانی که ناتوان از انجام وعده های خود باشند، زمینه بی اعتمادی در جامعه به وجود می آید بنابراین از برنامه هایی سخن بگویند که قدرت اجرای آن را دارند.

وی گفت: مردم ‌انتظار دارند منتخبان آنان برای رشد اقتصاد ، فرهنگ ‌و بهبودی وضعیت جوانان و مشکلات مختلف دیگر برنامه ‌ارایه بدهند.

وی اظهار داشت: نگاه دنیا امروز مسایل فرهنگی و اقتصادی کشور را رصد می کند بنابراین برای شکوفایی این حوزه ها و رشد جایگاه جهانی و منطقه ای کشور باید افراد متعهد، پایبند به نظام و دارای توان و قابلیت بالا وارد میدان شوند نه اینکه ‌فرزند سالاری و ایل سالاری جایگزین شایسته سالاری شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال جاری به صورت همزمان برگزار می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 679893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟