نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰!

به گزارش رکنا، انتخابات1400/سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در نشست خبری با اصحاب رسانه در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه میزان مشارکت در انتخابات مجلس، دشمنان نظام را برای ایجاد ناامیدی در مردم تحریک کرده است، اظهار کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در شرایطی قرار است، وارد میدان رقابت شویم که ۸ سال تجربه دولت‌های یازدهم و دوازدهم را داشتیم.

این مردم هستند که باید رئیس‌جمهور را انتخاب کنند

وی با انتقاد از رویکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان ـ علی رغم تلاش‌های زیاد در حوزه برجام ـ افزود: همه جریانات سیاسی تلاش کردند، با داشته‌های خود وارد میدان انتخابات1400 شوند، ولی در نهایت این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، با بیان اینکه مطالبه همگانی از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات از سوی قشرهای مختلف زیاد است، تصریح کرد: اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات1400 ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری1400 هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.

متکی با بیان اینکه در حال حاضر رقابت در انتخابات1400میان حامیان دولت فعلی و جریانی که ناظر بر روند و عملکرد دولت بودند هست، اظهار کرد: اینکه مذاکرات وین بر روند انتخابات تاثیر بگذارد و این رویکرد دولت در انجام مذاکرات چقدر انتخاباتی است، بنده فعلا نظری ندارم، اما واقعیت صحنه این است که با توجه به تجربه ۴۰ سال خود، به صورت عام و ۶ سال به طور خاص، باید قدری عینک ذوق زدگی را از خود دور کنیم و واقع بین باشیم و بدانیم که آمریکا همواره در جهت فریب دادن ملت ایران وارد عمل شده و این در حالی است که همانطور که رهبری گفتند تا زمانی که تحریم‌ها کامل لغو نشوند، نمی‌توان هیچ مذاکره و گفت و گویی با مقامات آمریکایی داشت.

سال ۹۲ انتخاب برده را باختیم

متکی با بیان اینکه لیست شورای وحدت به اسامی ۱۰ نفر منحصر نیست و ممکن است کسانی به این لیست از جریان ارزشی و انقلابی اضافه شوند، خاطرنشان کرد: دو مدل و عملکرد را در انتخابات ۹۲ و ۹۶ از سوی اصولگرایان داشتیم که در مدل سال ۹۲ تعداد بالای نامزد‌های اصول گرایان یا نیروی‌های ارزشی دلیل شکست آن‌ها بود و انتخابات برده را باختیم. مدل ۹۶ مدلی بود که نیرو‌های ارزشی و اصول گرا نشان دادند که می‌توانند به وحدت برسند و این مدل اگر چه حرف و حدیث داشت و منتهی به انتخاب نامزد واحد نشد، اما ۱۶ میلیون رای از تجمیع جریان‌های مختلف قابل اعتناست و مدل مورد تائید ما مدل ۹۶ است.

نامزد اولویت یک ما رئیسی است

وی درباره نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شورای وحدت اظهار کرد: نامزد اولویت یک ما رئیسی است و اگر ورود کند شورای وحدت از او حمایت می‌کند. اما در مجموع ما اولین مجموعه‌ای هستیم که ایده گفتگو با کاندیدا‌ها را مطرح کردیم و ۱۰ نفر را اسم بردیم. این روند پویایی قرارگاه انتخاباتی را نشان می‌دهد؛ از این روی، قطعا معیار‌ها و رویکرد‌های ما مشخص است و ما این روند را با افراد کاندیدا نیز در میان می‌گذاریم و اگر به یک نفر رسیدیم بقیه باید بر حسب شرایط و مصلحت جمعی تابع باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 679880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟