171 نماینده مجلس : طرح اصلاح قانون انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری را تائید کنید

به گجزارش رکنا، علی حدادی گفت: انتخابات1400/در تاریخ24 / 1 / 1400 ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری1400 در مجلس اصلاح شد و به شورای نگهبان ارسال گردید و شورای نگهبان نیز در این مرحله مصوبات مجلس را تایید کرده و اعلام کردند با آن مشکلی ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی را به این طرح گرفته و منجر به بازگشت این طرح شده است. امروز ۱۷۱ تن از نمایندگان مجلس نامه ای را خطاب به دبیر شورای نگهبان، آیت الله جنتی تنظیم کردند مبنی بر آنکه وظیفه شورای نگهبان هست که مصوبات مجلس را تایید و رد کند و اکنون ورود مجمع به این طرح در این مرحله قابل قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: در اینجا نمایندگان خواستار این شدند که از آنجا که اصلاحات مجلس به تصویب شورای نگهبان رسیده و باتوجه به زمان کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری1400 باقی است، مصوبه24 / 1 / 1400 مجلس در خصوص این طرح را تایید نهایی کرده تا به انتخابات ۱۴۰۰ برسد تا شاهد سازماندهی خوبی در بحث انتخابات باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 679729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟