آیت الله رییسی کاندیدای اول در انتخابات 1400

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم‌آباد، ناصر سپهوند در جمع خبرنگاران افزود: شورای وحدت تاکنون با همه کاندیداهای انقلابی دیدار داشته و برنامه های آنها را شنیده است و اگر حضور آیت الله رییسی در انتخابات منتفی شود به گزینه بعدی فکر خواهد کرد و در حال حاضر اولویت با حمایت از حضور آقای رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

رییس هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ با هدف تقویت هم افزایی و همگرایی نیروهای انقلاب و با دعوت از همه احزاب و جریان های انقلابی و اصولگرا تشکیل شده است تصریح کرد: ۴۰ حزب در ۳ جبهه پیروان امام رهبری، پیشرفت و عدالت و ایستادگی شورای وحدت را تشکیل می دهند.

سپهوند گفت: نمایندگان جامعه روحانیت در استان ۳ نفر، بلوک های حزبی که همان تشکل های جریان ۳ جبهه هستند نیز ۳ نفر و نمایندگان اقشار نیز ۶ نفر که در مجموع ۱۲ نفر شورای وحدت استان را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه در ذیل این شورا، ۲ هیات اجرایی تشکیل شد عنوان کرد: هیات اجرایی در امر انتخابات ریاست جمهوری و هیات اجرایی در امر انتخابات شوراها شکل گرفتند.

رییس هیات اجرایی شورای وحدت خرم آباد با اشاره به حضور ۳ جبهه یاد شده در هیات اجرایی گفت: علاوه بر آن، نماینده هیات های مذهبی، نماینده دانشگاهیان، نماینده جوانان و نماینده بانوان نیز در هیات اجرایی شورا حضور دارند.

سپهوند بیان داشت: شورای وحدت در انتخابات شورای شهر هم با برنامه ورود می کند و از بین افراد انقلابی، دست پاک و چشم پاک بر اساس شاخص های مطرح شده شورا یک لیست را انتخاب و به مردم معرفی خواهد کرد.

رییس هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد با بیان اینکه برای حضور افراد بصورت تخصصی در شورا ۲۱ کمیته شکل گرفته است تصریح کرد: این کمیته ها شامل، کمیته جوانان، کارمندان، فرهنگیان، کشاورزی، پزشکان، مدیران، اساتید، ایثارگران، دانشجویان، اصناف، هیات مذهبی، روحانیت، ورزشکاران، نمایندگان ادوار مجلس، تشکل های مردم نهاد، رسانه، صنعتگران، هنرمندان، بانوان، مهندسین و نخبگان است.

ناصر سپهوند در پایان اظهار داشت: از همه تشکل های سیاسی و اجتماعی که دل در گرو پیشرفت انقلاب و رفاه مردم دارند دعوت می کنیم ما را یاری کنند و قطعا از ظرفیت این تشکل ها در همه ارکان هیات اجرایی شهرستان خرم آباد بهره خواهیم برد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 679057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟