احمدی نژاد: فائزه هاشمی در دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌ امنیتی گرفتار شده است !

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین، بعد از اظهارات فائزه هاشمی رفسنجانی درباره پیشنهاد معاون اولی به او، از سوی احمدی‌نژاد دفتر رئیس دولت نهم تکذیبیه‌ای منتشر کرد. بعد از چند ساعت از انتشار این تکذیبیه دفتر محمود احمدی‌نژاد تصمیم گرفت که اطلاعیه‌ای تکمیلی درباره آنچه مطرح شده بود منتشر کند که متن اطلاعیه دوم به نقل از کانال دولت بهار به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطّلاعیه تکمیلی

خانم فائزه هاشمی در اظهاراتی عجیب و حیرت‌انگیز مدّعی دریافت پیشنهاد ائتلاف و معاون اوّلی از طرف احمدی‌نژاد برای دوره آتی ریاست جمهوری شده است.

در این ارتباط و در پاسخ به درخواست جمعی از هموطنان و با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، نکات زیر به استحضار مردم عزیز می‌رسد.

۱_ این موضوع به قدری از واقعیت و حقیقت به دور است که نیاز به تکذیب نداشت، لیکن این دفتر جهت ثبت رسمی آن، قویاً و قاطعانه آن را تکذیب کرد.

۲_ در حالی‌که احمدی‌نژاد تا کنون هیچ‌گونه موضعی درباره حضور خود در انتخابات آتی اعلام نکرده است، پیشنهاد ائتلاف با دیگران کاملاً غیرمنطقی و غیرقابل باور است.

۳_ از آنجا که همه نظرسنجی‌های داخلی و خارجی به صراحت از پیشتازی بلامنازع آقای احمدی‌نژاد در افکار عمومی حکایت دارد، نیاز به ائتلاف با هر فرد و گروه اساساً موضوعیت ندارد.

۴_ بر خلاف روال معمول و همیشگی که کاندیداها برای جلب افکار و آراء مردم تلاش می‌کنند، آقای احمدی‌نژاد به شکلی کاملاً استثنایی، با تقاضاهای گسترده از سوی اقشار گوناگون مردم از سراسر کشور برای حضور در انتخابات مواجه است. این حقیقت چنان آشکار و مبرهن است که ناظران سیاسی و رسانه‌ای در داخل و خارج بارها به آن اذعان کرده‌اند.

۵_ اینکه آقای احمدی‌نژاد از بانوان در کابینه استفاده نماید امر بدیعی نیست، زیرا ایشان آغازگر و پایه‌گذار این امر در سال‌های بعد از انقلاب بوده است. مسلّم است که خانم فائزه هاشمی نیز مانند بسیاری از زنان این سرزمین دارای استعدادها و توانمندی‌هایی برای پذیرش مسئولیت می‌باشند، لیکن به نظر می‌رسد که تفاوت مشی و منش سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایشان با آنچه از دولت آقای احمدی‌نژاد در اذهان عمومی مطرح است، امکان همکاری نزدیک در این سطوح را به کلّی منتفی می‌سازد.

۶_ اگر چه برخی ادّعای خانم فائزه هاشمی را خود ساخته تلقی می‌کنند، لیکن ما چنین گمانی را در باره ایشان نادرست می‌دانیم. اکنون جای تعجب است که ایشان با توجه به ذکاوت خانوادگی در مسائل سیاسی، چگونه در موضوعی با این اهمیت و روشنی، در دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی گرفتار شده است؟

۷_ ما ضمن محکوم کردن قاطع اینگونه طراحی‌های ناجوانمردانه در هتک حیثیت شهروندان و به‌ویژه فعّالان حوزه سیاست، نظیر مشارالیها، اینگونه اقدامات را از سلسله برنامه‌های نهاد اطلاعاتی-امنیتی خاص برای مهندسی انتخابات می‌دانیم و هشیاری همه فعّالین سیاسی و رسانه‌ای را در مواجهه با این ترفندها و طراحی‌های شیطانی ضروری می‌دانیم.

۸_ از خانم فائزه هاشمی نیز انتظار می‌رود که با پیگیری جدی و قاطع با عوامل این اقدام زشت و غیرانسانی برخورد نمایند.

از خداوند منّان عزّت و سربلندی ملّت ایران را مسألت دارد.

عبدالرّضا شیخ‌الاسلامی

رئیس دفتر احمدی‌نژادآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟