مردم با مشارکت در انتخابات 1400حق اعتراض به مشکلات را پیدا می‌کنند

به گزارش رکنا، محمد علیپور با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهارکرد: باید توجه کنیم اگر دلسوز ایران و این آب و خاک هستیم و سرنوشت این ۸۰ و چند میلیون نفر برای ما مهم است باید در انتخابات 1400شرکت کنیم، به هر میزان مشارکت بالا باشد طبیعتا بیانگر این است که مردم نسبت به سرنوشت خودشان احساس مسئولیت بیشتری دارند.

نماینده مردم ماکو افزود: انتخابات 1400فرصتی برای تعیین سرنوشت خودمان است، باید با شرکت در انتخابات نظر خود را اعمال کنیم و باید به منافع کشور نگاه کنیم، مگر با شرکت نکردن در انتخابات چه مشکلی حل می شود؟ این کار هیچ تاثیری نخواهد داشت.

علیپور با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات مشخصا خواسته معاندین و بدخواهان انقلاب است، تصریح کرد: این ها مردم را دعوت می کنند که در انتخابات شرکت نکنند که اگر مشارکت در انتخابات پایین بود بد و بیراه هایی که نسبت به مجلس مطرح می کنند اینبار آن ها را برای جایگاه ریاست جمهوری در نظر بگیرند.

نماینده مردم ماکو بیان کرد: در میان کاندیداها شاید ایده آل های صد درصدی وجود نداشته باشد اما کاندیداهایی هستند که مردم بتوانند با انتخاب آن ها نظر خود را اعمال کنند، اگر افراد با انتخابات قهر کنند تاثیری بر رویه دولت مردان و دولتی که تشکیل می شود نخواهند گذاشت بلکه سرنوشت خود را به افرادی که پای صندوق رای حاضر می شوند واگذار می کنند و حق اعتراض به مشکلات را هم از خود سلب می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟