کلاب هاوس نیازمند مدیریت دارد / دولت و وزارت ارتباطات اگردر وظایف قصور کنندباید پاسخگو باشند
حجم ویدیو: 13.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ کلاب هاوس گفت: ما این موضوع را بخشی از حوزه فضای مجازی می دانیم. فضای مجازی نیازمند مدیریت و ساماندهی است و مکررا ما و رهبر انقلاب از رها شدگی فضای مجازی انتقاد کردیم. حتما همانگونه که فضای حقیقی و زمینی و آبی و دریایی و گمرکات ساماندهی می شوند فضای مجازی هم نیازمند مدیریت است. این مسئولیت به عهده دولت و وزارت ارتباطات است و چنانچه در انجام وظایف قصور کردند باید پاسخگو باشند. ما هم در این مسیر موضوعات را تعقیب می کنیم.

۲۲۵وی درباره عفو محکومین گفت : نفر از محکومان امنیتی در سال ۹۹ مورد عفو رهبری قرار گرفتند که برخی از آنها مربوط به فتنه بنزینی بود.

اسماعیلی گفت: ۱۰۳ نفر از اتباع خارجه که جمعی از آنها مربوط به عراق بود مشمول عفو قرار گرفتند که در آستانه سفر آیت الله رئیسی به عراق آزاد شدند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ عدد زندانیان تازه وارد ۱۱ درصد کاهش داشته و در سال ۹۹ با تجهیز ۹۰۰ اتاق دادرسی الکترونیک بیش از ۱۱۱ هزار دادرسی الکترونیک انجام داده شده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر زندانی تحت نظارت پابند الکترونیک قرار گرفتند و باقی محکومیتشان را در خارج از زندان سپری می‌کنند. ۲۰ هزار زندانی در طرح پایش زندانیان آزاد شدند.

اسماعیلی بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار مورد بازدید قضات از زندانیان را در سال ۹۹ داشتیم؛ ۱۶۰ هزار حکم جایگزین مجازات حبس در سال ۹۹ صادر شده است. همچنین در سال گذشته اشتغال زندانیان به عدد ۵۴ درصد رسیده است.

به گفته وی ۸۷۸ مورد از محکومان قصاص با کمک شوراهای حل اختلاف و خیران از قصاص نجات پیدا کردندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 677191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟