در دوره احمدی نژاد دولت نظامی مملکت را بهم ریخت

به گزارش رکنا، محسن رهامی افزود : نمی توان دور کشور حصار و دیوار کشید و بدون تعامل جهانی مشکلات را به تنهایی حل کرد.برای بهبود اوضاع اقتصادی، تلاش خود را می کنم تا یک گشایش سیاسی داشته و مانند چین، هندوستان، ژاپن، ویتنام و مالزی با دنیا ارتباط صحیح برقرار کنیم. نمی توان کشور را در دوران صلح با قواعد جنگ اداره کرد و این بزرگترین ایراد کشور ما است.

وی گفت : آهن و معدن داریم اما پا به پای دنیا حرکت نکرده و خروجی تولیدمان پراید می شود. در خارج با همین منابع بنز و پورشه تولید می کنند. اگر این فرصت در اختیار من قرار گیرد اقتصاد را درست کرده و قطعا مردم را از وضعیت فلاکت بار فعلی نجات می دهم.

شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری، اختیار تام ندارد

رهامی اظهار کرد : شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری1400 ، اختیار تام ندارد و تابع سیاست کلی نظام است.ما مردم را در گوشه رینگ گیر انداخته ایم و زندگیشان را به روزی انداخته ایم که بیشتر به فکر نان شب‌شان هستند تا حوزه های اجتماعی.با ترساندن مردم از آمریکا و غرب، آن ها و زندگی شان را در شعارهایمان محصور و قفل کرده ایم.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت : مدل پیشنهادی بنده در ایران مدل کار چینی ها و کره‌ای ها است، روش ماهاتیر محمد در مالزی است. با زبان و روش تعامل آشنا هستم و قطعا با مجلس از در چالش و جنگ سیاسی وارد نمی شوم. اگر تایید صلاحیت شوم، یک روحانی با حرف های جدیدتر یا یک خاتمی با یک نگاه نوتر در مسائل حقوقی و اجتماعی هستم.احمدی نژاد به شعور سیاسی جامعه توهین می کند. البته یک فرد سیاسی اگر بخواهد به حیات سیاسی خود ادامه دهد، گاهی مجبور می شود که نگاه جامعه را به خود جلب کند...آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 676472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟