سردار کوثری: هیچ اختلافی در سپاه وجود ندارد

به گزارش رکنا، سردار کوثری در رابطه با حواشی اخیر پیرو ورود نظامی ها به انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات سردار جوانی و وجود اختلاف عنوان کرد: هیچ اختلافی نیست. در مصاحبه آقای جوانی موضوع به روشنی و شفافی بیان شده است و گفته شده همه باید در چهارچوب ضوابط قانونی کار را دنبال کنند.

کوثری تاکید کرد: کسانی که می خواهند وانمود کنند در سپاه اختلاف وجود دارد باید گفت اصلا چنین چیزی نیست.

و ی ادامه داد: در مورد کاندیدا نظامی باید به چهارچوب قانونی این مساله نگاه کرد هر کسی که به ضوابط قانونی عمل کند می تواند، وارد انتخابات شود حال می خواهد نظامی باشد یا نه.

کوثری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این مسئولیت ساده ای نیست و مسئولیت سنگینی است. کسی که در بعد سیاسی و یا در بعد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توانمند است باید بتواند وضعیت را بهبود ببخشد. هر کسی که می آید باید خود را محک بزند و اگر احساس کرد که می تواند، آنگاه مردم تشخیص خواهند داد چه کسی انتخاب می شود.

او با اشاره به منع امام (ره) از ورود نظامی به عرصه انتخابات گفت: امام می گفتند چهارچوب قانون باید رعایت شود، مقام معظم رهبری هم می گویند چهارچوب قانون. شورای نگهبان هم چهارچوب قانون را می نگرد و هر کسی که می خواهد برخلاف این چهارچوب قانونی عمل کند باید با جدیت با او برخورد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟