عیدی  100 میلیاردی به مردم  جنوب فارس + جزئیات

دولت و مجلس به مردم  جنوب فارس 100 میلیارد تومان عیدی دادند.

به گزارش رکنا، با تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده منطقه جنوب استان فارس در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزیر اطلاعات و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علیرغم اینکه کشور با محدودیت‌های منابع درآمدی و ارزی روبرو بود، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت ویژه و مازاد بر بودجه جهت ساخت و تکمیل پروژه‌های بزرگ در چهار شهرستان حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

از چندین ماه پیش و در پی تقاضای مردم شریف و بزرگوار منطقه، حسین حسین‌زاده خواستار اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت و تکمیل این پروژه‌ها شد.

دو روز گذشته در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ و در آستانه تحویل سال نو و اعیاد شعبانیه و پس از پیگیری‌ها، مذاکرات و تماس‌های متعدد،نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با درخواست نماینده لار، اوز، خنج و گراش موافقت کرد.

حسین‌زاده در این خصوص گفت: چندین پروژه نیمه‌تمام بر زمین مانده در حوزه انتخابیه وجود دارد که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته است، مردم هم همچنان چشم‌انتظار ساخت این پروژه‌ها هستند و مدام در دیدارها و بازدیدهای مختلف در خصوص این پروژه‌ها از بنده سوال می‌پرسند.

عیدی دولت و مجلس به مردم  جنوب فارس

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز ادامه داد: از همان ابتدا مخالفت‌های جدی با هرگونه اختصاص اعتبار مازاد بر بودجه صورت گرفت و دلیل آن هم کسری بودجه و عدم تحقق منابع درآمدی کشور بود. نامه‌ای خدمت جناب نوبخت نوشتم و از حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین علوی که انصافاً در این مدت عنایت خاصی به سراسر کشور و توجه ویژه‌ای به منطقه جنوب فارس داشته‌اند و از هیچ‌گونه کمک و همراهی دریغ نکردند، خواستم درخواست موافقت را از ایشان در جلسه هیات دولت کسب کنند که خوشبختانه با مساعدت دکتر علوی، موافقت اولیه آقای نوبخت کسب شد.

نماینده مردم جنوب استان فارس خاطرنشان کرد: قرار بر این است از هر شهرستان یک پروژه مهم که به سرانجام رسیدن آن اولویت مردم است و مردم عزیز سال‌ها چشم‌انتظار تحقق آن بودند، انتخاب شود و این مبلغ به آن پروژه‌ها اختصاص یابد.

گفتنی است چندی پیش نیز با پیگیری‌های ویژه این نماینده مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت آزادراه و بزرگراه لار - جهرم - بندرعباس و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و ساخت محور لار-لامرد از محل ماده ۵۶ قانون بودجه اختصاص یافت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟