رئیسی به احتمال 80 درصد رئیس جمهور است!

جعفرزاده ایمن آبادی افزود : آقای رئیسی مورد اقبال حاکمیت است و اگر نامزد شود شاید کس دیگری نیاید. البته در حالت یک انتخابات نیمه سردی را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش رکنا، جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: اگر آقای رئیسی بیاید، به نظر من آقای لاریجانی نخواهد آمد و خودش را هزینه نمی‌کند، چون بالاخره نهاد‌های تأثیرگذار در بحث انتخابات سوگیری شان خیلی بیشتر به آقای رئیسی است تا آقای لاریجانی. به عبارت دیگر آن‌ها به آقای لاریجانی انتقاد‌هایی دارند، اما به آقای رئیسی هیچ انتقادی ندارند.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی اظهار کرد: آقای رئیسی الان ۸۰ درصد رئیس جمهور است و راه سختی پیش روی او وجود ندارد. اینکه الان ایشان می‌گوید «برنامه‌ای ندارد»، بیشتر تاکتیکی است، در واقع وقتی اینقدر اقبال برای او فراهم است ضرورتی ندارد که خودش را هزینه کند. این امری طبیعی محسوب می‌شود و هر کس دیگری هم جای آقای رئیسی بود همین صحبت را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: اگر آقای رئیسی نیاید تنور انتخابات گرم است یعنی شور و هیجانی اتفاق می‌افتد. آقای لاریجانی و آقای قالیباف سعی می‌کنند به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ورود کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟