سعید محمد استعفا داد یا برکنار شد ؟ / هیچ تخلفی نداشتم

سردار سعید محمد، کاندیدای انتخابات 1400 ، درباره سخنان حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه را مبنی براینکه سعید محمد بدلیل تخلفات متعدد برکنار شده است، را کذب خواند و گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده بدلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و این استعفا مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

وی افزود: هیچ تخلفی هم از سوی من صورت نگرفته است.

گفتنی است، روز گذشته یک خبرگزاری به نقل از حمیدرضا ترقی نوشته بود: برکناری سعید محمد از قرارگاه خاتم به دلیل تخلفات وی بوده است و او اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست.

البته محمدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در کانال رسمی خود با تکذیب این خبر نوشت: خبر فوق که به نقل از ترقی منتشر شده، کذب است و سیاست ما له یا علیه هیچ نامزد انقلابی تا آغاز تبلیغات رسمی صحبت نکردن است و این موضع به خبرنگار تاکید شده. اقدام این خبرگزاری خلاف امانت داریست.

خبرگزاری انتشار دهنده مصاحبه حمیدرضا ترقی ، نیز اعلام کرد : باتوجه به واکنش حمیدرضا ترقی پس از انتشار این مصاحبه مبنی بر تحریف سخنان خود، در یک خبرگزاری لازم به ذکر است که فایل صوتی مصاحبه با ترقی به عنوان عضو یکی از احزاب سیاسی مطرح و شناسنامه‌دار کشور (که بر همین اساس هم ادعای وی در زمینه سعید محمد منتشر شد) در آرشیو موجود است و مصاحبه دقیقا براساس اظهارات مطرح شده در این فایل منتشر شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟