محسن رضایی: 150 چترباز اقتصادی مشکل ساز کشور هستند
حجم ویدیو: 13.27M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02

به گزارش رکنا و به نقل از  خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محسن رضایی افزود: البته این افراد شناسایی شده اند و اسامی آن‌ها به قوه قضاییه داده است. مردم و اقشار متوسط و ضعیف جامعه در بورس آسیب‌های جدی دیده اند، اما بورس در آینده به طور قطع به جایگاه خوب و رونق مطلوب باز خواهد گشت.

وی همچنین گفت: رابطه مردم ایران و جمهوری آذربایجان برادرانه است و دو دولت رابطه خوبی دارند. حمله ارمنستان به جمهوری آذربایجان کار خطایی بود و قره باغ باید به جمهوری آذربایجان بازگردد.

رضایی همچنین درباره حضور در انتخابات آینده تصریح کرد: همچنان برای اعلام نظر در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری زود است. هنوز فرصت هست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رسانه‌ها در کمک به مردم برای یک انتخاب خوب کمک کنند. دولت آینده باید برنامه منسجم داشته باشد، از رانت خواران نترسد و از همه مهمتر اینکه مسئولیت پذیر هم باشد. مسئولیت اعمالش را بپذیرد و به گردن دیگری نیندازد. اینکه دولتی قریب ۸ سال بر مسند است، اما در ۸ ماهه پایانی کارش می‌گوید اختیارات نداشتم و عذرخواهی کند صحیح نیست.

وی اضافه کرد: دولت آینده با یک نفر و بدون برنامه قادر به انجام کار نیست. باید برنامه داشته باشد اگر برای انتخابات بیایم کاری متفاوت خواهم کرد، اصلا کسی بیکار نخواهد ماند که انتقاد کند.

اقای رضایی گفت: علت اینکه برخی مردم می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم این است که فکر می‌کنند دوباره فردی می‌اید و وعده می‌دهد و به حرفهایش عمل نمی‌کند. رسانه‌ها نقش مهمی دارند و ما به کمک شما نیاز داریم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟