در دوران انقلاب ما ٣۶ هزار شهید نوجوان تقدیم به انقلاب کردیم آیا آنها تجربه داشتند؟

مهرشاد سهیلی فعال فرهنگی جهادی در شب گذشته و هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مهمان برنامه زوجی نو بودکه مدتی است به کارگردانی محمد پورصباغیان و اجرای باربد بابایی از شبکه سیما پخش می‌شود.

این نوجوان جهادی ادامه داد: بعد از نهضت حضرت امام (ره) جوانان فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله کمک تحصیلی در مناطق دور افتاده، زوج های جوان، اقشار کم برخوردار، کمک به ایتام و محرومان داشته است که این مساله جای بسی تقدیر دارد.

وی افزود: در بحث احتمام بخشیدن به جوانان و نوجوانان این مساله مورد توجه است که آنها کمک می‌کنیم تا بتوانند اقدام و عمل مناسبی را در نظر بگیرند که متاسفانه بعضی‌ها این مسئله را نادیده می‌گیرند.

سهیلی ایلامی اظهار کرد: در دوران انقلاب ما ٣۶ هزار شهید نوجوان بسیجی تقدیم انقلاب کردیم آیا آنها تجربه داشتند؟ نوجوانانی مثل شهید فهمیده که نارنجک به کمر می بندد و جان خود را فدا می‌کند که امام عظیم و شان فرمودند؛ رهبر ما طفل ١٣ ساله‌ای است ک نارنجک به کمر می بندد و جانش رافدا می‌کند یا مادر شهید یوسف دارو پناه که پسرش را جلوی چشمانش گردن زدند ولی حاظر نشد به امام و انقلاب ناسزا بگوید.

سهیلی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایت بی دریغ مهدی اخوان مدیرعامل جهادی اپراتور همراه اول تشکر می کنم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 665060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟