در انتخابات روشنگری نکنیم جای جلاد و شهید را تغییر می‌دهند

بذرپاش در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم بدون اشاره به شرایط ویژه ای که جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا و تحریم ها و همچنین شیوع کرونا بر کشور تحمیل کرده است،انتقاداتی را متوجه دولت و لایحه بودجه ۱۴۰۰ کرد و اظهارکرد: اگر حواس جریان مومن به مسیر امام و رهبری نباشد، اینها جای جلاد و شهید را تغییر می‌دهند و مغرضان داخلی و دشمنان خارجی با آن ها همراهی می‌کنند و توجه به این موضوع در انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

به گزارش رکنا، بذرپاش گفت: اگر روشنگری نکنیم این استادان جنگ روانی، چنان کاری با ما می‌کنند که بعد از انتخابات فقط بتوانیم جلسه آسیب شناسی شکست برگزار کنیم و توجه به موضوع در انتخابات پیش رو بسیار مهم است.

وی گفت باید شاخص های منفی شده اجتماعی و بی سابقه ترین تورم در تاریخ انقلاب را برای مردم روشنگری کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ باید راهبرد ما آرامش بخشی باشد، در سال ۹۸ و ۹۹ در اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم ۱۲۰ درصد و حتی بیشتر تورم داشتیم و می‌بینیم که مردم در تامین مایحتاج خود چه مشکلاتی دارند.

بذرپاش گفت: باید آرام پیش برویم تا قدرت خرید مردم بالا رود، دولت هم قرار شد تا هفته آینده و همین حدود بودجه را با این دید بدهد که امیدواریم این کار انجام شود.

وی بیان این که سال آینده انتخابات داریم، مدعی شد که دولت خسته است، اگر این دولت هم نبود، همه دولت‌ها در چند ماه آخر رها شدگی طبیعی دارند و مدیران بی انگیزه هستند، از شهریور دولت جدید می‌آید که تا خود را بشناسد، آنقدر شرایط آماده نیست که بخواهیم جراحی بزرگ اقتصادی را به دولت تحمیل کنیم، به دلیل سطح تاب‌آوری مردم و تغییر دولت در ۱۴۰۰ فرصت جراحی اساسی نیست.

۹۵ درصد اساتید دانشگاه ها بعد از انقلاب فرهنگی جذب شدند

بذرپاش مدعی شد: این که آقا (رهبر معظم انقلاب) می‌گوید دولت جوان انقلابی یعنی می‌خواهد این سیستم را تغییر دهد، باید سیستم عوض شود، بالای ۹۵ درصد اساتید دانشگاه ها بعد از انقلاب فرهنگی جذب شدند و حالا در دانشگاه‌ها این وضعیت را داریم،‌ در آموزش و پرورش ما همه جذب شده بعد از انقلاب هستند اما اکنون وضعیت دلخواه نیست.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخابات مشارکت حرف اول را می‌زند، آقا ذره ای نمی‌پذیرد که مشروعیت انقلاب با مشارکت زیر ۵۰ درصد باشد،‌ در انتخابات روشنگری نکنیم جای جلاد و شهید را تغییر می‌دهند.

وی ادامه داد: شرایط وقتی سخت‌تر می‌شود که بیش از دو سوم جمعیت ما متولدین بعد از انقلاب هستند و این ۷۰ درصد جمعیت در سیل این شبهات و نامردی‌ها قرار دارند، در حالی که این‌ها همه خواهران و برادران ما هستند و در جمهوری اسلامی و با استفاده از امکانات آن بزرگ شدند.

بذرپاش گفت: شرایط وقتی سخت‌تر می‌شود که بچه‌های ما در تهاجم شدید هستند و ما جوابی نداریم، هرجا انقلابی‌ها عقب نشستند و جوابی نداشتند دشمن جسورتر شده است،‌ راهبرد در مقابل گنده گوهای عالم باید تهاجمی باشد.

وی بیان کرد: خود فرح پهلوی در جایی گفته بود که ما می‌دانیم به حکومت نمی‌رسیم اما تلاش داریم تصویری که از پهلوی در ذهن مردم است اصلاح شود.

وی ادامه داد: انقلاب اگر یک کار کرده باشد که کشور را از حاکمی مثل محمد رضا پهلوی به رهبری همچون به سید علی خامنه‌ای،‌ رساند با هر شاخصی که مقایسه کنیم بزرگترین دستاورد است، در تمام زندگی رهبر انقلاب یک نقطه سیاه وجود ندارد.

شاخص‌های رهبری با انتخاب های ما یکی نیست

رییس دیوان محاسبات گفت: یک کشور این چنین چرخشی داشته است، با همه مشکلات زبان‌ما رسا است، مردم هم راست می‌گویند اگر به وجود مشکلات اعتراض دارند،‌ رمز پیروزی ولی (فقیه) در اداره جامعه همراهی مردم است، ولی می‌گوید اقتصاد مقاومتی، ولی می‌گوید به غرب اعتماد نکنید، ولی می‌گوید تولید داخل، ولی می گوید اتکا به برجام خسارت محض است، ولی می‌گوید دولت جوان انقلابی، اما زمانی که توجه لازم به این فرمایشات نشود نتیجه‌اش همین مشکلات است، ائمه اطهار(ع)‌ هم بدون همراهی مردم در اداره جامعه با مشکل مواجه شدند،‌ کدام از فرمایشات رهبری را انجام دادیم تا بخواهیم مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: شاخص‌های رهبری با انتخاب های ما یکی نیست، برای حل مشکلات باید نظرات رهبری به طور کامل پیاده شود.

وی ادامه داد: ما داریم به سمت انتخابات می‌رویم، شرط اول در آن مشارکت مردم است، مشارکت محدود حتی اگر انتخاب مورد نظر ما باشد برد نیست، در انتخابات آمریکا ۶۴ درصد شرکت کردند اگر جمهوری اسلامی کمتر از این باشد شکست ماست، برای رهبری میزان بالای مشارکت مردم مهم است، نباید فکر کنیم اگر ما با مشارکت کم ببریم برد است این برد نیست.

مشارکت در صحنه انتخابات پیش رو بسیار مهم است

بذرپاش گفت: انقلاب با مشارکت است که می‌ماند مشارکت بالا دست رهبر را باز می‌کند حتی اگر گزینه مورد نظر ما رای نیاورد، مشارکت در صحنه انتخابات پیش رو بسیار مهم است، دولت با مشارکت حداقلی اوضاع به مراتب بدی خواهد داشت و نمی تواند کاری انجام دهد.

وی بیان کرد: برخی در جریان انقلاب شروع کردند به سیاه نمایی، این در راهبرد، رهبری و بزرگان انقلاب اسلامی و دینی جایگاهی ندارد، برخی از حزب اللهی ها حرف‌هایی می‌زنند که انگار فساد سازمان یافته همه جای انقلاب را گرفته نه این درست نیست، این صدمه به کلیت نظام است، مردم اگر احساس کنند که فساد همه جا را گرفته چه تضمینی برای اعتماد در دوره‌های بعدی حکومت است، برخی از جریانات انقلابی ناخواسته این کار را می‌کنند که اشتباه راهبردی است.

وی ادامه داد: به بخشی مهمی از جامعه این گونه تزریق می‌کنیم که فساد همه جا را گرفته این موجب مشارکت پایین در انتخابات می‌شود و با مشارک پایین دولت قوی سر کار نمی‌آید.

بذرپاش همچنین در این آیین تاکید کرد: ما موظف هستیم ایام الله دهه مبارک فجر را بزرگ بشماریم، بدون تردید بهمن ۵۷ ایام الله است،‌ آرمان‌های آن روز تاکنون را سردست گرفتیم و ذره‌ای از آن کوتاه نیامده ایم و ملت ایران پشتیبان آن بوده است.

وی بیان کرد: این روزها انقلاب در تهاجم بی سابقه‌ای است و دشمنان با انواع جنگ، تحریم،‌ شایعه و تخریب تلاش دارند با آن مقابله کنند و عصبانیت خود را نشان می‌دهند.

بذرپاش ادامه داد: اما انقلاب اسلامی با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است و هیچ‌گاه عقب نخواهد نشست،‌ اگر انقلاب یک کار هم کرده بود که کشور را از حاکمی همچون محمد رضا پهلوی فاسد به رهبران انقلاب رساند که همه وجودشان یاد خدا،‌ مراقبه و تلاش برای خدمت به مردم است،‌ اقدامی بی‌نظیر به شمار می‌آید،‌ هرچند که خدمات انقلاب به مردم ایران در عرصه‌های مختلف بسیار گسترده است.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به میهن در سال ۱۳۵۷ تا ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در همان سال، دهه فجر نامیده می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟