ترس در چهره و صحبت های ژنرال آمریکایی از انتقام خون سردار سلیمانی

به گزارش رکنا،ژنرال کنث مک کنزی، فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در غرب آسیا (سنتکام) گفت: ایران باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز خودداری کند، زیرا واشنگتن تلاش‌های خود را برای نجات توافق هسته ای 2015 با تهران افزایش داده است.
مک کنزی افزود: "فکر می‌کنم این زمان خوبی برای همه باشد که بتوانند هوشیارانه و محتاطانه رفتار کنند و ببینند چه اتفاقی می‌افتد. عمیقا بر این باورم که برای هرگونه احتمالی آماده خواهیم بود."
نرال مک‌کنزی در ادامه گفت: "فکر می‌کنم آنها دوست دارند به عنوان یک عضو مسئول و یک عضو پایدار در منطقه شناخته شوند."
این فرمانده ارشد آمریکایی با ترس از انتقام ایران از آمریکا بابت سردار «قاسم سلیمانی» که در حمله تروریستی آمریکا به بغداد سال گذشته به شهادت رسید، گفت: "فکر می‌کنم هنوز این خطر وجود دارد که آنها به عنوان یک اقدام عملی چنین کاری را مد نظر داشته باشند. نگاه کنید، ما به طور مداوم محفاظت از نیروی خود را در منطقه ارزیابی می‌کنیم. ما به شدت به این مسئله نگاه می‌کنیم. بنابراین اطمینان دارم که برای همه چیز آماده هستیم." مک‌کنزی در خاتمه افزود: "من یک ژنرال پیر دریایی هستم. بارها و بارها خطر در بسیاری از نقاط برای من وجود داشته است. اطمینان دارم که اقدامات خوبی برای محافظت از نیروها انجام داده ایم."
آمریکا مدعی است که ایران با پشتیبانی مالی و نظامی از گروه های شبه نظامی، به ویژه در عراق، لبنان و یمن حمایت می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟