انتقاد تند محمد هاشمی از سفرهای استانی قالیباف

عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از تحلیلگران، سفر‌های استانی رئیس مجلس تحت عنوان نظارت را سفر‌هایی تبلیغات انتخاباتی می‌دانند که با بودجه بیت‌المال هزینه می‌کنند چراکه لازم نیست رئیس مجلس با یک تیم راه بیفتد و بالگرد، خودرو و ادارات و تعطیلی و ... هزینه کند و نام آن را نظارت میدانی بگذارد.

به گزراش رکنا، «محمد هاشمی رفسنجانی» عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از بی‌اخلاقی‌هایی که بین جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در آستانه ۵ ماه مانده به انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟ گفت: اگر ما به سابقه انتخابات‌ها از انتخابات ۸۴ به بعد، نگاه کنیم ارزیابی بهتری می‌توانیم داشته باشیم. در واقع ما تا قبل از انتخابات ۷۶ با مسائلی روبرو بودیم، اما همانند امروز، به این شدت وارد بداخلاقی‌های سیاسی نشده بودیم.

او افزود: به هر حال انتخابات صحنه رقابت گروه‌های سیاسی است درواقع از نظر اخلاق و معیار‌های اسلامی، اصل این است که طرفین رقیب بیایند برنامه‌های خود را در انتخابات مطرح کنند و به نوعی خودشان را نشان دهند، اما متاسفانه در فضا‌های انتخاباتی، اخلاق اسلامی نادیده گرفته می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟