جنیفر لوپز و لیدی گاگا در مراسم تحلیف جو بایدن می‌خوانند

به گزارش رکنا، به نقل از یورونیوز ، خانم گاگا و لوپز در مراسمی هنرنمایی می‌کنند که بر روی پله‌ های ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن که روز ششم ژانویه مورد حمله مدعیان بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر قرار گرفت، برگزار خواهد شد.

لیدی گاگا از فعالان تبلیغاتی بایدن بود

لیدی گاگا از اعضای فعال کارزار تبلیغات انتخاباتی آقای بایدن بوده است. خانم لوپز اما طی ماه‌های اخیر عمده فعالیت خود را بر جلب کمک‌های امدادی برای مبارزه با بیماری کووید-۱۹ متمرکز کرده است.

به غیر از این دو اجرای زنده موسیقی سایر برنامه‌های جانبی مرسوم تحلیف ریاست جمهوری همچون رژه سنتی امسال به طور مجازی از تلویزیون پخش خواهد شد.

تدارک های ویژه برای مقابله با حامیان افراطی ترامپ

افزون بر شیوع ویروس کرونا نگرانی از تهدیدهای حامیان افراطی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری مغلوب آمریکا موجب شده تا تدارک‌های ویژه‌ای برای مقابله با حضور مردم و برقراری جو امنیتی در شهر واشنگتن اندیشیده شده است.

انتظار می رود حدود ۲۰ هزار سرباز نیروی گارد ملی به هنگام برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن حضور داشته باشند. پایتخت آمریکا از هم اکنون تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و بخش عمده‌ای از مغازه‌های مرکز شهر حصارکشی شده است.

آقای بایدن پس از برگزاری مراسم تحلیف بر روی پله‌های ساختمان کنگره ایالات متحده در شامگاه ۲۰ ژانویه به طور رسمی رییس جمهوری آمریکا خواهد شد.

آرتا فرانکلین در اولین مراسم تحلیف باراک اوباما در سال ۲۰۰۹ آواز خواند ولی چهار سال بعد بیانسه در دومین مراسم تحلیف آقای اوباما به اجرای برنامه موسیقی پرداخت. در سال ۲۰۱۶ توبی کیت خواننده مراسم تحلیف دونالد ترامپ بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟