شکایت روحانی از نمایندگان درست نیست/ به دنبال همراهی با دولتیم

به گزارش رکنا، مهردادگودرزوند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: آقای رئیس جمهور باید بداند که استان های محروم تحمل این حجم از فشار و سختی را ندارند و معضلات و مشکلات کشور با بودجه حل می شود.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! آیا درست است که شما به جای دلجویی و همراهی با نمایندگان، از آنان شکایت می کنید؟

نماینده مردم رودبار در مجلس درباره لایحه بودجه سال آینده گفت: منابع، درآمد و مصارف در لایحه بودجه 1400 به صورت منطقی و کارشناسی در نظر گرفته نشده است.

گودرزوند اظهارداشت: رئیس مجلس شورای اسلامی از روی دلسوزی و برادری از رئیس جمهور درخواست کرد که با مجلس همراهی کند اما متأسفانه دولت در مقابل اقدامات مجلس مانند یک سد دفاعی ایستاده است.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس از دولت خواستند که برای معیشت مردم و همچنین اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها لایحه ای ارائه کند اما دولت این کار را انجام نداد و در شرایطی که مجلس این کار را انجام داده و قانون به تصویب رسانده است دولت به قوانین مصوب مجلس توجه نمی کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه مردم در شرایط فعلی به شدت از لحاظ معیشتی تحت فشار و مشکل هستند، گفت: از دولت می‌خواهم بزرگی کرده و بسته معیشتی را خودش طراحی و تقسیم کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟