واکنش مردم به نظر روحانی در مورد برخورد با افراد بدون ماسک + فیلم
حجم ویدیو: 48.43M | مدت زمان ویدیو: 00:04:37

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، با وجود تمهیدات دولت و سطح قرنطینه ای که در نظر گرفت، عمده ی مراقبت های بهداشتی به مردم سپرده شد. در واقع دولت اصل را بر اعتماد بر مردم بنا کرد. این اعتماد مورد نقد بود. مردم تصمیمات دولت را با تصمیمات دولت های کشورهای دیگر مقایسه می کردند. آنها کشورهایی را مثال می زدند که قوانین سخت برقرار کردند تا کنترل کووید 19 را بدست بیاورند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که مردم دولت را مسئول مراقبت های بهداشتی جامعه می دانند. دولت هم سعی می کرد پررنگ جلوه دهد که می شود به مردم اعتماد کرد و نیاز به استفاده از قانون نیست. با این ملاحظات توانستیم آمار متوفیان کرونا را به 2 رقمی برسانیم. اما این پایدار نماند. در حال حاضر، قریب به 200 نفر هر روزه به خاطر کرونا می میرند و دولت اعلام کرده است که در حال ورود به موج سوم کرونا هستیم. با توجه به این آمار و اخبار، حسن روحانی، رییس جمهور، امروز خبر داد: هفته گذشته از کمیته های امنیتی – اجتماعی و درمان خواسته است برنامه ویژه ای را برای برخورد و مجازات افراد بدون ماسک و خدمت دهندگان به این افراد در تهران، طراحی و به جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در روز پنجشنبه ارائه کند.
با این خبر رییس جمهور، این سوال مطرح می شود که آیا امکان اجرای چنین تصمیمی ممکن است؟ یا آیا منصفانه است که کسبه به دلیل بی توجهی مشتری هایشان مجازات شوند؟ در این ویدئو، نظر فروشندگان را در رابطه با اظهارنظر رییس جمهور تماشا می کنید.

حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : هفته گذشته از کمیته های امنیتی – اجتماعی و درمان خواسته شده است برنامه ویژه ای را برای برخورد و مجازات افراد بدون ماسک و خدمت دهندگان به این افراد در تهران، طراحی و به جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در روز پنجشنبه ارائه کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟