سردار سعید محمد کیست ؟

به گزارش رکنا ؛ سردار سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداراندر سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد. او متولد تهران است. محمد دارای دکتری مهندسی عمران، گرایش راه و ترابری از دانشگاه تربیت مدرس است.

زندگی نامه سعید محمد

بنا بر آنچه در زندگینامه‌ی منتشر شده‌ی آسردار سعید محمد در فضای مجازی آمده است، او در سال ۲۰۱۴ میلادی « موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) شد».

سردار سعید محمد در سال ۱۳۶۶ وارد سپاه پاسداران شد و در دوران حضور خود در این نهاد نظامی در شرکت‌ها و مؤسسات اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و بنیاد تعاون سپاه مشغول فعالیت بوده است.

سعید محمد که عضو انجمن تونل ایران و نظام مهندسی تهران است از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه بوده که ماموریت آن اجرای پروژه‌های بزرگ ملی سدسازی است.

جوایزی که سعید محمد کسب کرده است

از جوایز کسب شده از سوی سردار محمد می‌توان به تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۳؛ کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش (MAKE) در سال ۱۳۹۳؛ کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال ۱۳۹۱؛ برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد.

تالیفات

سردار سعید محمد دارای تالیفاتی نیز بوده که نام کتاب‌هایی به نویسندگی و یا ترجمه‌ی او به این شرح است: «تأثیر الیاف فولادی در کنترل ترک‌های کششی بتن»، «مدیریت طرح‌های عمرانی»، «طراحی و اجرای روسازی بلوکی بتنی»، «انتخاب، طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری»، «بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سدهای خاکی»، «زمین‌شناسی مهندسی در کارست» و «کاربرد بتن غلطکی»

سعید محمد در نیمه‌ی مهرماه سال ۱۳۹۷ با حکم فرمانده وقت سپاه پاسداران به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منصوب شد. حضور محمد در قرارگاه خاتم، نام او را بیشتر از گذشته در رسانه‌ها مطرح کرده است.

سردار سعید محمد از چهره‌های جوان نظامی است که برخی از او با عنوان مصداق اصلی «دولت جوان و انقلابی» مورد حمایت جریان اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ نام می‌برند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟