«شهید فخری‌زاده» در صدر پربازدیدترین اخبار + فیلم
حجم ویدیو: 15.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

به گزارش رکنا، رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهید محسن فخری زاده، گفت: کشوری که امنیت قوی، اقتصادی قوی و فناوری قوی داشته باشد قدرتمند است و آقای فخری زاده، با علم و دانش در مسیر تولید قدرت و امنیت برای کشور حرکت کرد.

آیت الله رییسی از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به عنوان یزیدیان زمان یاد کرد و دلیل خشم آن‌ها از فخری زاده را آن دانست که به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) برای ایران اسلامی و منطقه تولید قدرت کرده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانای سردارانی، چون فخری زاده شکل گرفته، تصریح کرد: شهید فخری زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.

آیت الله رییسی افزود: کسانی که شهید فخری زاده را ترور کردند، مخالف علم و دانش هستند و تاب دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند.

ترور و تحریم دولبه یک قیچی است

حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با محکومیت ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، «پیشرفت‌های هسته‌ای و دفاعی» کشور را خاری در چشم دشمنان این کشور خواند و گفت: «ترور» و «تحریم» دو لبه یک قیچی است که دشمنان برای توقف ملت ایران در دست گرفته‌اند و هدف اصلی دشمن، «ترور پیشرفت و اقتدار» ملت ایران است که انشاءالله محقق نخواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟