واعظ آشتیانی: ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی بعید است

به گزارش رکنا ، امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در ارزیابی وضعیت فعلی اصلاح‌طلبان گفت: «اصلاح‌طلبان درباره حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن را دنبال می‌کنند. ضمن اینکه از حضور آنان در انتخابات استقبال می‌شود، چون هم به گرم شدن انتخابات کمک می‌کنند و هم فرصتی است که وزن کشی شوند.»

طیف های گوناگون اصلاح‌طلبان

وی افزود: «اصلاح‌طلبان اکنون به چند گروه تقسیم می‌شوند. بخشی از آنان خودشان را از آقای روحانی جدا می‌دانند. بخشی از آن‌ها روحانی و دولت را مدیون خود می‌دانند و برخی دیگر هم مسئولیت دولت را به عهده می‌گیرند. علاوه بر این یک گروه اقلیتی‌ هم هستند که تندرو بوده و با نظام و ولایت فقیه زاویه دارند. تکلیف این امثال تاجزاده‌ها هم مشخص است و می‌توان گفت که از فضای آزاد کشور سواستفاده می‌کنند. این گروه البته وجهه اجتماعی ندارند و به تعبیر خودشان در یک فولکس جا می‌شوند».

این فعال سیاسی اصولگر با بیان اینکه «سه طیف دیگر اصلاح‌طلبان تلاش خود را برای ورود و پیروزی در این انتخابات می‌کنند» گفت: «ما هم از تلاش آنان استقبال می‌کنیم.»وی در پاسخ به اینکه کدام یک از نامزد‌های احتمال جریان اصلاح‌‎طلب که این روز‌ها نام او در گمانه‌زنی‌ها دیده می‌شود، شانس بیشتری دارد، گفت: «اینکه چه کسی می تواند مناسب باشد به عملکرد و نگاه آنان برمی‌گردد. به هر حال زمانی از روحانی حمایت کرده و مسائل دور از واقعیت را می‌گفتند، امروز هم که مردم می‌بیند مطالبات آنان روی زمین مانده و در نتیجه همه این‌ها تکلیف اصلاح طلبان روشن می‌شود. البته ۸ ما فرصت داریم و اتفاقات مختلفی می‌تواند در این مدت رخ دهد . »برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟