چه کسی ترامپ را برای ترک کاخ ریاست جمهوری راضی می کند؟

ترامپ گفته است که برنامه‌ای برای پذیرفتن شکست در این انتخابات ندارد.
به گزارش رکنا ، دستیاران دونالد ترامپ بی سر و صدا در میان خود در حال بحث هستند که چه کسی شکست در انتخابات را به آقای ترامپ تفهیم کند و او را به پذیرش واقعیت متقاعد سازد. ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر چهره‌های احتمالی برای انجام این مسئولیت هستند.
هالی جکسون، خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی در کاخ سفید، می‌گوید: «بر اساس یکی از منابع من در کاخ سفید، هیچ کس حاضر نیست مسئولیت گفتن حقیقت به شاه لیر را بپذیرد.»

چه کسی خبر شکست ترامپ در ریاست جمهوری را می دهد ؟

از صبح جمعه این‌گونه به نظر می‌رسد که جو بایدن پیروز انتخابات خواهد بود. کیتلان کالینز، خبرنگار سی‌ان‌ان در کاخ سفید، خبر می‌دهد که به او گفته شده که بعید است آقای ترامپ تسلیم شود. به گزارش او، اینک در کاخ سفید بحث در مورد چگونگی متقاعد کردن وی برای پذیرش شکست در جریان است.
وی اظهار می‌دارد: «به گفته منابع من، در روزهای اخیر، رئیس جمهور گفته است که قصد ندارد این انتخابات را به جو بایدن واگذار کند، حتی اگر راه وی برای پیروزی به طور موثر مسدود شده باشد. این می‌تواند با پیروزی بایدن در پنسیلوانیا یا جایی مثل جورجیا اتفاق بیفتند.»
«علی‌رغم آن رئیس جمهور گفته است که وی برنامه‌ای برای پذیرفتن شکست در این انتخابات ندارد. وی قصد دارد همچنان به تکرار ادعای بی‌اساس خود مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ادامه دهد.»
«حال مسئله این است که چه کسی آن مکالمه را با رئیس جمهور انجام دهد و به او بگوید که زمان کارش در حال پایان است.»
«متحدان رئیس جمهور هنوز بر سر اینکه چه کسی این مکالمه را با آقای ترامپ انجام دهد، در حال بحث هستند. آنها مطمئن نیستند که آن شخص چه کسی خواهد بود. فعلا صحبت از جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ است، اما آنها هنوز نمی‌دانند که با چه زبانی رئیس‌جمهور را به پذیرش واقعیت مجاب کنند.»
حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد درباره اینکه چه خواهد شد اگر آقای ترامپ از ترک کاخ سفید سر باز زند.
اعتقاد بر این است که در آن صورت سرویس مخفی و مارشال‌های ایالات متحده وظیفه اسکورت آقای ترامپ از کاخ سفید را انجام خواهند داد.
دیوید اکسلراد که به عنوان مشاور ارشد باراک اوباما در کاخ سفید خدمت کرده است، می‌‌گوید: «لازم نیست بیرون کشیدن ترامپ از کاخ سفید تبدیل به یک درام گروگان‌گیری شود.»
اندرو بیتس، سخنگوی کمپین آقای بایدن، می‌گوید که که آنها در این باره نگرانی ندارند.
وی می‌گود: «دولت آمریکا کاملاً قادر است متجاوزین به محوطه کاخ سفید را بیرون بیندازد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟