حامیان ترامپ در کاخ سفید عقب‌نشینی را آغاز کردند

به گزارش رکنا، سی ان ان به نقل از منابع نزدیک خود در کاخ سفید گزارش داد که برخی مقامات ارشد در داخل کاخ سفید و ستاد انتخاباتی ترامپ برای حفظ پست و مقام خود در دولت آتی به تدریج عقب نشینی خود از ترامپ را آغاز کرده اند.

عقب نشینی حامیان ترامپ در کاخ سفید در حالی رخ می دهد که با پیشتازی بایدن نامزد دموکرات ها در جورجیا و پنسیلوانیا آخرین شانس های ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ در حال از بین رفتن است.

یکی از مشاوران ترامپ در همین مورد به سی ان ان گفت: همه چیز تمام شده،‌ اما نگرانی های در مورد اقدامات آتی ترامپ در پذیرفتن شکست در انتخابات هنوز باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ جو بایدن در حالی که تا دیروز از رقیب انتخاباتی خود در ایالت های جورجیا و پنسیوانیا عقب افتاده بود با از سرگیری شمارش آرای پستی از ترامپ جلو بزند و با ادامه شمارش آرا اختلاف میان آنان هر چه بیشتر می شود.

در حال حاضر بایدن با دو هزار رای در جورجیا و ۱۳ هزار رای در پنسیلوانیا از ترامپ پیشتاز است.

طبق آخرین اخبار بایدن تا کنون توانسته ۲۶۴ رای الکترال کسب کند و تنها به ۶ رای الکترال دیگر برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ نیازمند است. این در حالی است که ترامپ ۲۱۴ رای الکترال دارد و مسیر طولانی برای کنار زدن رقیب خود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟