مردم در 17 شهریور با پیام امام در صحنه ماندند

به گزارش رکنا ، نصرت الله لطفی امروز – دوشنبه - در مراسم بزرگداشت ۱۷ شهریور که در بهشت زهرا با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و آحاد مختلف مردم برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: ۱۷ شهریور یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی با حمایت اربابان آمریکایی خود مردم بی دفاع را به گلوله بستند و صدها نفر را به خاک و خون کشیدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت این روز در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم این فاجعه دردناک، بی رحمی و جنایات رژیم طاغوت برای مردم تبیین گردد.

وی یادآور شد: در روز هفدهم شهریور مردم بی دفاع و مظلوم تهران توسط مأموران رژیم پهلوی ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده شدند و بهترین مقطعی که در آن مردم موضوع حکومت اسلامی را مطرح کردند، حادثه هفدهم شهریور بود.

لطفی تصریح کرد: این جنایت با هدایت اربابان آمریکایی و استکبار صورت گرفته است و به همین مناسبت هر سال مراسم و برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود ؛ این نوع مراسم وظیفه دینی و انقلابی ما است و باید ساعت ها در خصوص این وظایف دینی و انقلابی صحبت کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: شهدا مایه رونق حیات و معنویت یک کشور و جامعه می باشند و شهدا بعد از شهادت پیام خود را بازگو می کنند و امیدواریم که گوش شنوایی داشته باشیم و پیام شهدا را بشویم.

لطفی اظهار کرد: مبدا انقلاب قیام تاریخی ۱۵ خرداد بود، موتور محترک در ۱۹ دی و قطع امید دشمنان در ۱۷ شهریور ماه صورت گرفت؛ طبق برخی خبر ها ۴ هزار شهید کشتار بی رحمانه در ۱۷ شهریور ماه ۵۷ صورت گرفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: علی رغم وعده هایی که در آن زمان دادند ، مردم از پیام رهبری خود تبعیت کردند و با حضور گسترده و حماسه ای خود در صحنه ماندند ، آن زمان مردم پای حرف های رهبر خود ایستادند ، امروزه چقدر به حرف های مقام معظم رهبری عمل کرده ایم ، گاهی اوقات غفلت کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟