جزییات سوریه‌سازی در ایران  / ذوالفقاری تشریح کرد

معاون امنیتی انتطامی وزارت کشور با بیان اینکه امنیت داخلی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در نظرسنجی مردمی، مردم از چند عامل مهم نمره بیشتری به امنیت دادند. البته این موضوع به این معنا نیست که اصلا ناامنی نداریم.

این مقام مسئول در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با اراذل و اوباش اظهارداشت: برای مقابله با اراذل و اوباش نشستی برگزار کردیم و مصوباتی تصویب شد. دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعات در استان‌ها و شهرستان‌ها مامور شدند و کارگروه‌هایی تشکیل دادند تا با کسانی که می‌خواهند در داخل کشور ایجاد ناامنی کنند، برخورد قانونی داشته باشند.

ذوالفقاری تصریح کرد: مردم می‌دانند با هوشمندی و تلاش همه‌جانبه، نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، نیروهای بسیج مردمی، امنیتی و شوراهای تامین سراسر کشور، قرارگاه‌های امنیتی، نیروهای مستقر در مرزها از امنیت کشور مراقبت می‌کنند.

منشا اکثر هشتک‌سازی‌ها خارج از کشور است

وی اضافه کرد: اهداف دشمن از تحریم‌های شدید اقتصادی، اقدامات جاسوسی، حمایت مالی و حمایت اطلاعاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم، ناامن کردن داخل کشور با اقدامات تروریستی، تحریک و تهییج مردم از طریق فضای مجازی است.

وی ادامه داد: طبق گزارش نیروهای اطلاعاتی و سایبری، منشا اکثر فراخوان‌هایی که داده و هشتک‌هایی که گذاشته می‌شود، خارج از کشور است. البته ممکن است عناصری هم داخل کشور اینها را بازنشر کنند.

سواستفاده رسانه های خارجی از تجمعات کارگری

معاون وزیر کشور با اشاره به تمرکز رسانه‌های خارجی بر روی برخی وقایع مانند تجمعات کارگری گفت: هدف دشمنان تحریم تا جاسوسی، تحریک و تهییج همه به دنبال ناامن سازی و سوریه سازی هستند.

به دنبال سوریه‌سازی در ایران هستند

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه دشمنان میخواهند بحث سوریه سازی را در کشور راه بیندازند، گفت: این امر نیازمند هوشمندی و آگاهی بیشتر همه مسئولان و بعد هوشیاری مردم است. البته هوشیاری مردم بسیار بیشتر از برخی مسئولان است. برخی مسئولان گاهی اوقات از سر کم اطلاعی یا بی توجهی مطالبی می‌گویند که اگر به شکل دقیق و صحیح بیان شود، متوجه می شویم مساله کاملا متفاوت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟