تیراندازی در اطراف کاخ‌سفید + فیلم
حجم ویدیو: 4.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا ، نشست خبری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در کاخ‌سفید ناگهان و برای ۹دقیقه، از سوی یک افسر سرویس مخفی آمریکا، متوقف شد اما او پس‌از آن بازگشت و گفت نیروهای سرویس مخفی، فرد با مظنون مسلحی در نزدیک کاخ‌سفید درگیر شده‌اند، زخمی‌اش کرده‌اند و او حالا در بیمارستان است.

ترامپ از تیراندازی در کاخ سفید نترسید

ترامپ البته گفت شاید مرد مسلح، قصد حمله به او را نداشته و افزود «از این ماجرا نترسیده... اما دنیا جای خطرناکی شده؛ البته همیشه دنیا جای خطرناکی بوده؛ به گذشته‌ها نگاه کنید... همیشه خطرناک بوده، خیلی خطرناک...»- سرویس مخفی آمریکا، مسوول حفظ جان رئیس‌جمهورند.

دونالد ترامپ عصر دوشنبه در نشست خبری روزانه مربوط به گسترش کرونا در آمریکا، در حال صحبت کردن درباره رای‌گیری پستی و اینکه این شیوه فاجعه‌بار است بود و دخالت روسیه، چین و ایران را در انتخابات آمریکا آسان‌تر می‌کند که ناگهان مامور امنیتی حاضر شد و او را از سالن خارج کرد.

تشکر ترامپ از ماموران امنیتی کاخ سفید

دقایقی بعد از این ماجرا، ترامپ بار دیگر وارد شد و گفت: یک شلیک در خارج از کاخ سفید انجام شده بود و من از ماموران امنیتی به خاطر عمل سریع و دقیقشان سپاسگزارم.

وی ادامه داد: ظاهرا کسی به بیمارستان منتقل شده است که من از شرایط او آگاهی ندارم و به نظر می‌رسد توسط ماموران امنیتی به وی شلیک شده باشد. هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه ندارم. تنها چیزی که می‌دانیم ماموران امنیتی به مظنونی شلیک کردند و او اکنون در بیمارستان است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: این حادثه در بیرون فنس کاخ سفید انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟