ماسک زدن در فضای بسته اجباری شد / از 15 تیر ماه

به گزارش رکنا ، روحانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبات این نشست،‌ گفت: قرار است از هفته آینده ترتیباتی اتخاذ شود تا از ۱۵ تیر ماه تا انتهای ماه،‌ ماسک در مکان‌هایی که تجمع وجود دارد یا سرپوشیده است،‌ الزامی کنیم. اگر لازم بود این مصوبه تا مرداد ماه نیز تمدید می شود.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای ساخت مسکن‌های ارزان قیمت گفت: امروز گفتیم وزارت مسکن و همچنین وزارت کشور طرح هایی برای مسئله مسکن بیاورند. تصویب کنیم تا زمین ارزان‌تر و مصالح ارزان در اختیار سازنده قرار بگیرد و تشریفات شهرداری کم شود.

ممنوعیت های اضافه اجاره‌بها

وی در ارتباط با تصمیم دولت دوازدهم درباره افزایش اجاره‌ بها نیز گفت: اجاره‌بهای مسکن خیلی از مستاجرین را تحت فشار قرار داده است. مقرراتی گذاشتیم که اضافه اجاره‌بها در تهران بیش از 25 درصد، در کلانشهرها بیش از 20 درصد و در سایر شهرها بیش از 15 درصد ممنوع باشد.

روحانی افزود: این میزان اجاره‌بها تا زمانی که وزرات بهداشت و درمان ما شرایط این ویروس را از حالت اضطرار خارج کند ادامه خواهد داشت. از آن تاریخ تا سه ماه بعد می‌توانند با توافق جدید با هم زندگی کنند. یعنی سه ماه هم بعد از پایان کرونا زمان دادیم.

وی خبر داد: در 11 حوزه انتخابیه مشخص شد انتخابات با چه مقرراتی برقرار شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟