ماجرای رابطه سازمان جاسوسی موساد با وارد کردن هزاران کیت معیوب تشخیص کرونا

به گزارش رکنا، سازمان جاسو سی «موساد» در اقدامی به منظور کمک به جلوگیری از شیوع ویروس «کرونا» در اراضی اشغالی، 100 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا را اواخر هفته گذشته از کشورهای خارجی وارد کرد اما آنطور که معاون مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، کیت‌های وارد شده دقیقاً همان چیزی نبوده که واحد درمان و بهداشت اسرائیل با کمبود آن مواجه شده بود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «ایتامار گروتو» معاون مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مؤلفه‌های گوناگونی درباره تست‌های کرونا وجود دارد و موساد بدون در نظر گرفتن این مؤلفه‌ها به وارد کردن کیت‌های تشخیص اقدام کرده است.

«باراک راوید» خبرنگار رژیم صهیونیستی در این خصوص در تاریخ 19 مارس (29 اسفندماه) در پیامی توییتری نوشت: «داستانی حیرت‌آور: سرویس اطلاعاتی موساد، 100 هزار کیت تشخیص کرونا را از دو کشوری خریداری کرده است که هیچ روابط دیپلماتیکی با اسرائیل نداشتند.وقتی کیت‌ها امشب به اسرائیل رسید، مقام‌های وزارت بهداشت فهمیدند که کیت‌های مناسب نبوده است. شوخی نمی‌کنم».

طبق این گزارش، کیت‌های معیوب تشخیص ویروس کرونا که موساد وارد فلسطین اشغالی کرده است فاقد مایع مورد نیازی است که میله‌های تست قبل از انجام غربالگری نهایی باید در آن فرو رود و بدون این مایع، آزمایش کرونا غیرممکن است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی این نقص عملکرد موساد، در تلاش است با استفاده از ارتباطات خود در سراسر جهان، هرچه سریعتر به این مایع دسترسی پیدا کند.

این گزارش روز پنجشنبه هفته گذشته برای اولین بار در همان روزی منتشر شد که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارند تعداد آزمایشات ابتلا به کرونا را در روز به دستکم سه هزار مورد و در روزهای آینده به پنج هزار مورد افزایش دهند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که با ثبت ۲۸ مورد جدید آلوده به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به این ویروس در اراضی اشغالی به ۷۰۵ نفر افزایش یافته‌اند.

ویروس کرونا اوخر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و به سرعت در جهان گسترش یافت و طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، هم‌اکنون شیوع این ویروس به سطح همه‌گیری جهانی رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟