استاندار قم: تعطیلی عید نداریم/ همه مدیران باید ایام نوروز در قم حضور داشته باشند

به گزارش رکنا، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: امسال تعطیلی عید نداریم و همه مدیران باید پای کار باشند.

وی افزود: در ایام نوروز همه مدیران باید در قم حضور داشته باشند و خدمت‌رسانی کنند، مدیری نباید از حوزه استحفاظی خارج شود مگر اینکه با ستاد بحران هماهنگی انجام شود.

استاندار قم تصریح کرد: در پایان امسال به خاطر ویروس کرونا برخی از عزیزان را از دست دادیم که از خداوند شادی روح این عزیزان را طلب کرده و به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم.

سرمست ادامه داد: باید یاد خدا را در دل‌ها داشته باشیم و همچنین همواره به یاد آخرت باشیم و در راستای مقابله با ویروس کرونا و درمان آن اهتمام داشته باشیم.

وی عنوان کرد: قم از نظر کشف و مشاهده ویروس کرونا نخستین استان بود، همچنین در زمینه بستری و مرخصی بیماران جز استان‌های پیشرو هستیم، کادر درمان و پزشکان استان شایسته تقدیر هستند و از همه بزرگان و ظرفیت‌هایی که در این مدت به کار گرفته شد تقدیر می‌کنم.

استاندار قم افزود: تصمیم‌های بسیار سختی گرفتیم و این بحران ادامه دارد و نگران هستیم که اگر برای تعطیلات نوروزی و نیمه شعبان تمهیدات خوبی اندیشیده نشود خدای نکرده با پیک دوم شیوع کرونا روبرو شویم.

سرمست تصریح کرد: باید با کمک و همدلی سیر آرام کرونا را به سیل نزولی تبدیل کنیم در زمینه مقابله با این ویروس دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه تعطیل شد که از مدیران استان و همچنین آیت‌الله اعرافی که همراه ما بودند تقدیر ویژه کنم.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شد که هفته آخر روال ادارات به روال اصلی خود بازگردد، کارمندان در این زمینه متحمل زحمات زیادی شدند، در ادارات افرادی بودند که مبتلا به کرونا شدند و برخی نیز فوت کردند که به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟