شیوع بیشتر کرونا برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) / تحریف از اظهارات روحانی سرشناس ایرانی + عکس

یک روزنامه بحرینی با تحریف سخنان حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» مدعی شد که وی از ایرانی‌ها خواسته است تا جهت تعجیل در فرج امام عصر (عج)، به انتشار بیشتر ویروس کرونا اقدام کنند!

در مطلب درج شده در صفحه پایانی شماره امروز روزنامه "اخبار الخیلج" بحرین (دوشنبه ۲۱ رجب ۱۴۴۱ - ۱۶ مارس ۲۰۲۰) آمده است: «روحانی افراطی ایرانی علیرضا پناهیان گفت: "ظهور و شیوع ویروس کرونا از آخرین تحولات و مقدمه‌ای برای ظهور امام مهدی است"، که شیعیان به غیبت و ظهور ایشان در آخر الزمان معتقدند».

این روزنامه سعی کرده است با انتساب آقای پناهیان به مقام معظم رهبری، به القاء مطالب نادرست خود وجهه سیاسی هم بدهد و با نقل خبری از خبرگزاری تسنیم ادامه داده است: «پناهیان با بیان این مطلب که طبق روایات شیعه "شیوع امراض و وبا، مانند ویروس کرونا، مقدمه‌ای برای ظهور امام مهدی است"، از ایرانی‌ها خواسته تا به شیوع و انتشار بیشتر این ویروس اقدام کنند؛ چرا که باعث تعجیل در ظهور مهدی خواهد شد!»

 

تحریف سخنان خطیب معروف ایرانی در روزنامه آل خلیفه / ترویج شیوع ویروس کرونا برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)!

این ادعای روزنامه وابسته به رژیم جنایتکار آل خلیفه در حالی است که در خبر منتشر شده در خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام پناهیان مردم را به انتشار ویروس کرونا تشویق نکرده است و آنچه وی گفته است با عقاید شیعیان منافاتی ندارد.

شایان ذکر است آقای پناهیان شامگاه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ در سخنرانی خود همچنین گفته بود: از فلسفه‌های بروز فاجعه ویروس کرونا قبل از ظهور این است که بشریت به ضرورت وجود فردی برای اداره این جهان برسد.

وی افزود: "طبق روایات تشیع قبل از ظهور امام مهدی، جهان از ترس و رعب وسیع و مشکلات اقتصادی فراوان و مرگ و میر رنج می‌برد و مردم نیازمند حکومت دینی خواهند شد که امام مهدی آن را رهبری می‌نماید".

حجت الاسلام پناهیان در ابتدای سخنان خود بیماری فراگیر در جهان را در راستای حوادث آخر الزمان بیان کرده و در ادامه با اشاره به روایات دوران ظهور، فلسفه آن را که متوجه شدن بشر به ضرورت مدیریت، ولی الهی است، معرفی می‌کند.

این خطیب مذهبی به احتمال بیولوژیک بودن این ویروس نیز اشاره کرد و گفت: اگر مردم جهان بدانند این بیماری فراگیر و ویروس مهلک، جنگ بیولوژیک و حربه نظام سلطه علیه بشریت و جریان مقاومت استکبارستیز است و بفهمند که این بیماری خودساخته بوده است تا استکبار جهانی به اهداف خود در اداره عالم برسد، دنیا متحول خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟