پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین و روز پدر

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در متن پیام دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر آمده است؛ میلاد مسعود حضرت موالی الموحدین امام علی ابن ابیطالب را به همه هموطنانم تبریک عرض نموده و امیدوارم در این روزهای آکنده از نگرانی و دغدغه که جهان را متاثر از یک بیماری ویروسی کرده است به برکت عنایات ویژه ائمه اطهار به ویژه حضرت امیرالمومنین(ع)، خداوند متعال تفضل نموده و عافیت و تندرستی را به جامعه بشری عطا فرماید.

در بخشی از این پیام اشاره شده است؛ آنچه در سیره و وجود با عظمت حضرت علی (ع) برای بشریت و شیعیان آن رادمرد تاریخ در این زمان آرامش بخش ما می باشد، فرموده گوهربار ایشان است که " الْعَجْزُ آفَةٌ، وَالصَّبْرُ شَجَاعَةٌ" و در همین راستا پاسدارانِ سلامت و مدافعانِ بهداشت با تمام قدرت، امیدوارانه و شجاعانه، تمام جهد و تلاش خود را برای غلبه بر این بیماری به کار بسته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است؛ آنچه این روزها در مشایعتِ سیره علوی بیش از هر زمان تکلیف و وظیفه انسانی است، تقویت نقش آفرینی موثر همه آحاد جامعه در رعایت کامل توصیه های بهداشتی و مراقبت از سلامتِ شخصی و اجتماعی و همچنین اجتناب موکدانه از هرگونه تردد غیر ضروری در شهرها و جاده هاست که بنا به فرموده مولای متقیان و رهبر نیک اندیشان "الظَّفَرُ بِالْحَزْمِ، وَالْحَزْمُ بِإِجَالَهِ الرَّأْی" و بر همین اساس پیروزی نهایی در اجابت رای و نظر‌ِ کارشناسان و متخصصان است..

وزیر کشور در پایان، از خداوند منان و بی همتا، روزهایی مملو از امید و ظفر و غلبه بر هر نوع پلیدی از جمله این بیماری عالمگیر را برای هموطنانم آرزو کرد.

پیام تبریک وزیر کشور در فضای مجازی با هشتگ های #میلاد_مولا_امیرالمومنین و # با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم بازنشر شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟