افزایش حقوق پرستاران و پرسنل حوزه سلامت مبارزه با کرونا

به گزارش رکنا، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه روز شنبه در نامه‌ای خطاب به معاون مالی و خزانه دار کل کشور تاکید کرد: این دستورالعمل در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و پیرو نامه شماره ۶۹۴۰۸۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۹، افزایش تخصیص هزینه عمومی دستگاه اجرایی با رعایت و مقررات اقدام شود.

سازمان برنامه و بودجه کشور در این بخشنامه تصریح کرد: خزانه داری کل کشور نسبت به افزایش اعتبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی – اجرای پزشک خانواده به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا اقدام کند.

پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور این روزها در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا زحمات بسیار با ارزشی از خود نشان داده‌اند و درخط مقدم مبارزه با بحران کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح پنج شنبه در پیامی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟