مادر یکی از جان‌باختگان هواپیما: زحمات ۴۰ ساله سپاه برای امنیت را یکباره زیر سوال بردند

به گزارش رکنا، در این جلسه، مادر شهیده حسنی‌سعدی، ضمن خیر مقدم به دانشجویان بسیجی گفت: من هم این حادثه را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می‌کنم، تسلیت من نه فقط به خاطر از دست دادن دو فرزندم که داغ بزرگی بر دلم گذاشته است، بلکه به خاطر خون دلی است که رهبر انقلاب در این قضیه خورد است.

وی افزود: تسلیت من در مرتبه دوم به خاطر مشکلی است در این سانحه برای سپاه به وجود آمده است. سپاهی که 40 سال امنیت کشور را با برنامه ریزی و زحمت فراوان حفظ کرد و در این سانحه زحمات فراوانش به یکباره زیر سوال برده شد.

ملایی در ادامه گفت: شما بسیجی هستید، من هم به عنوان یک بسیجی به شما توصیه می کنم، مسائل اعتقادی را جدی بگیرید. فرزندان من که در زمینه علمی توانستند پیشرفت زیادی داشته باشند، اگر به جایی رسیدند به خاطر اخلاصشان بود. با وجود آنکه در المپیادهای علمی مدال داشتند و از نظر درسی در سطح بالایی بودند، هیچوقت ندیدم به این مقامات فخرفروشی کنند.

وی تصریح کرد: اخلاص خیلی چیزها به انسان می دهد. رشدی که این دو داشتند هم یک دلیلش اخلاصشان بود.

مادر شهیده حسنی سعدی در ادامه افزود: در کنار اخلاص، تقیدشان به فرائض دینی بسیار زیاد بود. تقید به فرائض دینی برای شما بسیجیان فقط عمل به حلال و حرام نیست، بلکه اهتمام به مستحبات نیز هست. این دو هم به امر نماز اول وقت بسیار پایبند بودند به طوریکه حتی مسافرت های خودشان را طوری تنظیم می کردند که از این فیض محروم نمانند و در کنار آن، نماز شبشان ترک نمی‌شد.

ملایی سپس با اشاره به وظایف امروز دانشجویان بسیجی گفت: یکی از بزرگترین وظایف ما، بصیرت افزایی است. اگر در زمینه بصیرت افزایی دست ما خالی باشد، دشمن از ما جلو می زند. ما باید علی الخصوص در عرصه مجازی با برنامه ریزی کاری کنیم که راه دشمن بسته شود.

مادر شهیده سعدی در ادامه افزود: این انقلاب با خون دل امثال حاج قاسم نگه داشته شده است و الان بسیجیان باید با توجه به توانایی های خود هر کاری که از دستشان بر می آید به صورت جهادی برای پیشبرد حرکت انقلاب انجام دهند.

انتهای پیام/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 534726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟