سیلی فرزندان مومن ملت در سپاه بخشی از توانمندی ایران است

به گزارش رکنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه در انهدام پایگاه عین الاسد آمریکا خاطرنشان کرد: در صورت شرارت مجدد دشمن، سیلی ملت ایران به مشتی کوبنده تبدیل خواهد شد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ – سجده 22

ملت رشید و غیور ایران اسلامی؛ سیلی فرزندان مومن شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون شهدای مقاومت، در سحرگاه امروز بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده ایم.

دشمن با درک اقتدار جمهوری اسلامی ایران خوب می‌داند که در صورت تکرار هرگونه شرارت و جنایت، سیلی نواخته شده به چهره‌اش به مشت های پولادین کوبنده تبدیل خواهد شد.

بدون تردید ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه، راهبرد اخراج بیگانگان از منطقه را تا آخرین گام و تا رفع شر تروریست‌های آمریکایی پیگیری و منطقه و جهان اسلام را از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان پاک خواهند کرد.

منبع: فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟