انتقام جان باختگان آبان را از قالیباف بگیرید!

به گزارش رکنا، محسن صفایی‌فراهانی، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 به تازگی در قسمتی از یک مصاحبه با سایت جماران در اشاره همزمان به اغتشاشات آبانماه و انتخابات مجلس یازدهم گفته است: «رهبری در انتخابات هم رای مردم را حق‌الناس اعلام کردند در این مرحله هم برای دلجویی از خانواده جان‌باختگان نظرشان را ارایه کردند ولی آیا مجریان به عمق این نگاه توجه دارند؟ اگر مجریان رای مردم را پشیزی گرفتند، آیا می‌توان گفت که مفهوم و منظور این اقدام را که جبران روش غلط گذشته بوده، درک کرده‌اند؟! آیا با مجری که عامل این مصیبت‌هاست، برخورد می‌شود؟! آیا مجریان حاضرند در مرحله عمل هم طوری رفتار کنند که مردم تغییر رفتار را ببینند؟!»

او می‌افزاید: «انتخابات پیش ‌رو نخستین گام است. باید نشان دهند که همه به همین قوانین موجود تمکین می‌کنند یا دوباره به‌ دلیل نامه انتقادآمیز نماینده‌ای در مجلس فلان دوره با اعمال سلیقه باعث رد صلاحیت او می‌شوند ولی مسوولی که برای مدت 12 سال اداره پایتخت را برعهده داشته و بنا به گفته علنی یک عضو شورای شهر تهران 20 هزار میلیارد تومان در دوره مدیریتش بین درآمد و هزینه شهرداری گم شده و قائم مقام او به‌ دلیل سوءاستفاده مالی تحت پیگرد قانونی است و همچنین‌ پرونده غیرقانونی واگذاری املاک و مستغلات شهرداری در جریان است، بدون مشکل کاندیدا می‌شود. اینجاست که مردم باید تغییر رفتار ارکان حکومتی را حس کنند و اگر حس کردند، بزرگ‌ترین دلجویی از خانواده جان‌باختگان خواهد بود.»

* منظور صفایی فراهانی از آن مسئول! قالیباف است و ما میزان عقلانیت اظهارات این فرد درباره قالیباف، انتخابات و دلجویی از جان‌باختگان با رد صلاحیت قالیباف را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

پر واضح آنکه اولا این سخنان از جانب کسی مطرح شده است که بخاطر دروغ و فتنه سال 88 به زندان محکوم شد و بعدا نیز دوستانش تأیید کردند که ماجرای تقلّب، یک دروغ بزرگ بیشتر نبوده است و ثانیا اظهارات و اتهامات او علیه قالیباف نیز نه تنها از سوی قوه قضائیه رد شده است بلکه افراد دیگری از دوستان صفایی فراهانی که نظیر همین اتهامات را علیه محمدباقر قالیباف مطرح کرده بودند نیز نتوانستند اظهارات خود را اثبات کنند و دست آخر به حبس و شلّاق محکوم شدند.

در اقتفای اظهارات صفایی‌فراهانی بایستی به مردم عزیز ایران این نکته را گفت که غیر از مهملات صفایی فراهانی، یکی از راه‌های مهم دلجویی از خانواده‌های آسیب‌دیدگان اغتشاشات اخیر، معرفی «فرماندهان فتنه اقتصادی» به مردم و کسانی است که زمینه‌ساز رأی‌آوردن یک دولت بی‌تدبیر و پهن کردن بستر خیابان در مقابل مردم شدند.

کسانی مثل همان‌ها که از صبح تا شب مشغول سیاه‌نمایی از اوضاع اقتصاد ایران و دروغ‌پراکنی هستند و شب‌هنگام اما به کافی‌شاپ‌های تهران می‌روند و خطابه‌های جدید خود برای تأکید بر نداری و گرسنگی را در همان کافی‌شاپ‌ها تنظیم می‌کنند...

منبع: مشرق

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟