شهردار گلستان کناره گیری کرد/ شهردار امروز مشخص می‌شود

به گزارش رکنا، علی حسنی رئیس کمسیون حقوقی و نظارت شورای شهر گلستان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کناره‌گیری رحیم پرچگانی شهردار گلستان پس از سه ماه سکان‌داری مدیریت شهری اظهار داشت: شورای شهر گلستان پس از دریافت نامه‌ای از وزارت کشور مبنی بر ارائه مدرک فوق‌لیسانس و ایثارگری شهردار گلستان برای ارائه مدارک لازم به ایشان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه شهردار سابق گلستان با مدرک لیسانس عمران و سابقه ۲۷ ماه جبهه انتخاب‌شده بود، ادامه داد: بر اساس آئین‌نامه این مدت خدمت در جبهه ایثارگری محسوب نمی‌شود و باید مدرک فوق‌لیسانس ارائه شود.

عضو شورای شهر گلستان به مشکلات شخصی و کهولت سن پرچگانی اشاره کرد و افزود: شهر گلستان شرایط خاص و مشکلات زیادی دارد و با تراکم بسیار بالا از پرتراکم‌ترین شهرهای ایران و حتی جهان است شهردار سابق گلستان با در نظر گرفتن همه جوانب از ادامه همکاری کناره‌گیری کرد.

حسنی در ادامه به معرفی بهلول فرزین به‌عنوان سرپرست شهرداری گلستان اشاره کرد و یادآور شد: شهردار جدید گلستان کارمند رسمی شهرداری که پیش‌ازاین نیز به مدت ۶ ماه سرپرستی شهرداری گلستان را بر عهده داشت و از تسلط کافی و لازم برخوردار است به‌عنوان سرپرست انتخاب شد.

وی در پایان با بیان اینکه اکثر به‌اتفاق اعضای شورای شهر نظر مناسبی دارند از تصمیم‌گیری تا ساعاتی دیگر در نشست شورای شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد با انتخاب شهردار جدید شهر از تلاطم نجات یابد.

شورای شهر و شهرداری گلستان در یک سال گذشته با انتخاب، کناره‌گیری و برکناری ۴ شهردار و سرپرست بیشترین حواشی و درگیری را داشته است.

با کناره‌گیری رحیم پرچگانی پس از سه ماه مدیریت شهری گلستان بهلول فرزین پس از علیرضا عرب و علی عبداللهی به‌عنوان نفر چهارم سرپرست شهرداری گلستان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 512239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟