حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا، رئیس جمهور آمریکا در جمع هواداران خود ادای صحبت کردن یکی از پادشاهان کشورهای عربی (به احتمال زیاد شاه سعودی) را در آورد و ماجرای گفت و گوی تلفنی با او را پس از به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بازگو کرد.

ترامپ با تقلید صدای این پادشاه عربی افزود: "من گفتم پادشاه چه می خواهی؟ چه شده؟ پادشاه هم گفت: قصد داریم مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام کنیم. من هم گفتم که مایل بودم زودتر به شما اطلاع بدم؛ شرمنده. "

ترامپ گفت: پیش از اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به بهانه مختلف از پاسخ دادن به تماس های تلفنی سران کشورهای عربی از جمله پادشاه مذکور خودداری می کرد تا آنها او را از این تصمیم منصرف نکنند.

کاربران شبکه های اجتماعی در پایگاه اجتماعی توئیتر در این خصوص نوشتند: منظور رئیس جمهور آمریکا ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان است. برخی از آنها در صحت ادعای خود به نحوه ادا در آوردن ترامپ استناد کردند.

کاربری دیگر نوشت: متاسفانه این اوضاع عربستان است.

کاربری دیگر نوشته که مسلما منظور او پادشاه اردن نیست؛ زیرا ترامپ ادای یک شخص سالخورده را درآورد.

فرد دیگری افزود: ترامپ درباره کسانی که متحدانش هستند و قراردادهای میلیونی با وی بسته اند؛ اینگونه صحبت می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟