حجم ویدیو: 3.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود گاه و بی‌گاه با ایجاد حواشی زیاد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است، ظاهرا رقیب جدی او در حزب دموکرات نیز فردی بی‌حاشیه نیست.

این سناتور برجسته آمریکایی که قرار است در سال ۲۰۲۰ با دونالد ترامپ بر سر کسب صندلی ریاست جمهوری رقابت کند با عمل عجیب خود در یک کنفرانس تغییرات آب و هوایی در نیوهمشر خبرساز شد. هنگامی که سندرز در حال سخنرانی بود ناگهان گریه و فریاد یک کودک خردسال در سالن برگزاری کنفرانس تمرکزش را به هم ریخت و او واکنش نشان داد.

ویدئویی که منتشر شده است سندرز را در حال سخنرانی برای حضار در کنفرانس نشان می‌دهد. لحظاتی بعد هنگامی که صدای گریه و فریاد یک کودک به گوش می‌رسد او از کوره در رفته و از مادر کودک می‌خواهد فرزندش را ساکت نگه دارد. در این لحظه حتی رشته کلام از دست این کاندیدای برجسته دموکرات خارج شده و او برای لحظه‌ای تنها به حضار زل می‌زند.

این ویدئو که به شکلی گسترده در توییتر منتشر شد با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری نحوه برخورد این کاندیدای حزب دموکرات را مورد سرزنش قرار دادند. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو نوشت: " من یک پیرمرد غرغرو هستم. "

گفتنی است؛ سندرز ۷۷ ساله، در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا نیز شرکت کرده بود که بعدا به نفع هیلاری کلینتون دیگر کاندیدای حزب دموکرات کنار رفت. او اعلام کرده در رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ شرکت خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟