حجم ویدیو: 2.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

زهرا کاوه فرزند سردار شهید محمود کاوه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن اعلام حذف پست بارگذاری شده او در این شبکه‌ اجتماعی که در وصف رشادت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، نسبت به رفتار دو‌گانه مدعیان غرب درباه آزادی بیان انتقاد کرد.

او در این پست که با انتشار ویدئویی از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی، نوشت:

«پُست بنده در وصف سلحشوری‌های سردار محبوب ایرانیان، حاج قاسم سلیمانی توسط اینستاگرام حذف شد.

استاندارد دوگانه غرب مبنی بر دفاع از آزادی یعنی همین!!

طبق اعلام موئسسات تحقیقاتی غربی ، قاسم سلیمانی محبوبترین چهره نزد ایرانیان است اما بنده بعنوان فرزند یکی از همرزمان ایشان حق ندارم نام قاسم سلیمانی را در صفحه ام ذکر کنم.ظاهرا تعهد غربیان به داعشیان به اندازه ای است که تحمل انتشار مطلبی از عامل نابودی تروریستهای داعش را ندارند .

بی تردید راهی که قاسم سلیمانی برای دفاع از مظلومان و نابودی داعش آغاز و مجاهدانه و سرافرازانه به پایان رساند ، تکامل راهیست که پدرم محمود کاوه در راهش به شهادت رسید.

تحریم شخصیت‌ها و تحریم ملت ایران و برخورد حذفی در فضای مجازی و ترور مطهری‌‎ها و شهریاری‌ها و... مانع از آن نشده که ملت ما قدردان اسطوره هایشان نباشند .

چه زیبا فرمودند امام عزیز : این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست .بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما ازمرگ نمی‌ترسیم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب ، متفکران ما را می‌کشید. »برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟