معامله قرن خیانتی بزرگ به اسلام است و هرگز به‌نتیجه نمی‌رسد / مبادا مساله سیل‌زدگان را فراموش کنید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، هم‌زمان با اقامه‌ی نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی رحمه‌الله اقامه کردند.
از ساعت 5 صبح امروز درب های مصلی تهران بروی مردم گشوده شد و جمع کثیری از مردم با حضور در میعادگاه نماز عید فطر برای اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب آماده شدند. از ساعت 7 با قرائت قرآن و مدیحه سرایی مراسم نماز عید فطر آغاز شد و نماز نیز با حضور رهبر انقلاب از ساعت 8.20 صبح اقامه شد.
پس از اقامه نماز، رهبر انقلاب به ایراد خطبه های نماز عید فطر پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از اقامه نمازضمن فرا رسیدن عید سعید فطر در سخنانی فرمودند: روز عید فطر روز بزرگی است، زیرا در قنوت نماز این روز خداوند را به همین روز قسم می دهیم. روی دیگر ماه رمضان امسال و همه سال، روی کمک به مردم و گرایش مردمی است که بحمدلله روز به روز در کشور رو به افزایش است.
ایشان با اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس در سراسر کشور ادامه دادند: از حضور مردم در روز قدس تشکر می کنم، زیرا حضور مردم در راهپیمایی این روز محاسبات دشمن را دچار اختلال می‌کند .
رهبر انقلاب با اشاره به موضوع معامله قرن افزودند: معامله قرن یک خیانت بزرگ در حق مردم مسلمان و اسلام است و به امید خداوند هرگز به نتیجه نمی‌رسد.
محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
- لازم میدانم درود و رحمت خداوند را برای شهدای عزیز ۱۵ خرداد طلب کنم؛ امیدوارم خداوند متعال به برکت خون این عزیزان ملت ایران را ثابت قدم بدارد.
- از ملت ایران به خاطر همتی که کردند و در جمعه آخر ماه رمضان در راهپیمایی عظیم و سراسری روز قدس شرکت کردند تشکر می‌کنم. راهپیمایی روز قدس حرکت بزرگی بود. این حرکت عظیم محاسبات دشمنان را دچار اخلال می‌کند.
- از جمله برکات ماه رمضان محافل قرآنی است که روز افزون است و بسیار کار مفیدی است. اراده آحاد مردم در ماه رمضان تقویت می‌شود و به سوی تقوای الهی حرکت می‌کنند. ماه رمضان، ذخیره‌ای برای ملت و کشور ماست.
- ماه مبارک رمضان ماه برکات و رحمت الهی بود؛ ماه غبار زدایی از دل‌ها بود. در سراسر این ماه چقدر جوانان و نوجوانان ما روزه روزهای گرم را برای امتحان الهی تحمل کردند.
- معامله قرن هرگز به توفیق الهی پا نخواهد گرفت. این یک خیانت بزرگ به دنیای اسلام است. امیدواریم حکام بحرین و سعودی بفهمند پا در چه باتلاقی دارند می‌گذارند.
- کمک رمضانی مردم به سیل‌زدگان چشمگیر بود. به همه آحاد برادران و خواهران در سراسر کشور و به خصوص به مسئولین عرض می‌کنم مسئله سیل‌زدگان را مبادا به فراموشی بسپارید. دنباله این مسائل را باید با جدیت پیگیر شد؛ بخصوص در مناطقی مثل خوزستان که هوا رو به گرمی است و گرمای هوا طاقت فرساست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟