تقدیر از نیروی انتظامی استان فارس در خطبه های نماز جمعه

به گزارش رکنا ، سردار "احمد علی گودرزی" در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز، گفت: با گذشت 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس پر شورتر از سال های قبل برگزار می شود.
وی ادامه داد: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان فارس با شور و هیجان زیادی در امنیت کامل برگزار شد و مسلمانان بار دیگر وحدت و انسجام خود را آگاهانه تر و هوشیارتر به جهانیان نشان دادند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه حضور پر شکوه مردم در این هوای گرم و با زبان روزه نشان می دهد که آنها با باورهای دینی خود بر علیه نظام سلطه و استکبار جهانی می خروشند، افزود: راهپیمایی امروز، جلوه دیگری از شکوه و عظمت مردم ایران در برابر دشمنان بود.
سردار گودرزی با بیان اینکه از دقایق اولیه صبح امروز کارکنان نیروی انتظامی وظیفه تأمین نظم و امنیت مراسم را بر عهده داشته اند، گفت: نیروی انتظامی با برنامه ریزی های لازم و با استفاده از ظرفیت های موجود، امنیت مراسم راهپیمایی را به خوبی برقرار کرد که از کلیه همکاران در این راستا تقدیر و تشکر می نمایم.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم یک توفیق الهی است، از همه مردم در راستای تعامل و همکاری با مأموران نیروی انتظامی در خصوص تأمین امنیت مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، تشکر و قدردانی کرد.

پیام روز قدس سردار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه از تلاش های نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر به عمل آورد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله "لطف الله دژکام" در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، از تلاش های ارزنده نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی در برقراری نظم و تأمین امنیت مراسم شب های قدر تقدیر و تشکر به عمل آورد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟