تقدیر مولوی سلامی از برخورد به موقع با عوامل هتاکی به اهل سنت/اقدام صداوسیما فرصت نقش‌آفرینی معاندین را گرفت‌

به گزارش گروه سیاسی رکنا ، مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اقدام مداح هتاک در برنامه زنده به مقدسات اهل سنت اظهار داشت: دشمنان اسلام با دیدن وحدت در دنیای اسلام خشمگین هستند به همین دلیل هیچگاه از تلاش برای تفرقه‌افکنی بین برادران اهل شیعه و سنی کوتاه نمی‌آیند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر احترام به قومیت‌ها و مذاهب تاکیدفرموده‌اند و به فرموده ایشان اگر هر کسی دانسته یا ندانسته به مقدسات اهل سنت و تشیع توهین کند، مزدور دشمن است تصریح کرد: از اینکه تنبیه مجازات افراد نامعقول به سرعت در دستور کار قرار گرفت بسیار خرسندیم چرا که این امر سبب شد مردم در رابطه با دشمنی ایران با خود توجیه شوند و هیچ شکافی بین شیعه و سنی ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از آموزه‌های مهم اسلامی ایجاد وحدت و زدودن تفرقه از جامعه اسلامی است به همین دلیل دشمن باید بداند این نوع حرکات نابخردانه هیچ‌گاه بین شیعه و سنی شکاف ایجاد نمی‌کند.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک الگوی مناسب در زمینه وحدت محسوب می‌شود تصریح کرد: وحدت میان شیعه و سنی در جای جای ایران اسلامی نمود پیدا کرده به همین دلیل دشمن از هر راهی برای تفرقه افکنی میان برادران اهل سنت و شیعه استفاده می‌کند.
وی گفت: اقدام به موقع صدا و سیما در مورد هتاکی به مقدسات اهل سنت و برخورد با عوامل شبکه و برنامه سبب شد رسانه‌های معاند فرصت دامن زدن به این موضوع را پیدا نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟