اروپا به آنجلینا جولی ۴۰ میلیون یورو می‌دهد، اما به سیل‌زدگان ایران صدقه‌ای کمک می‌کند!

رکنا سیاسی: حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه امروز گفت:اسلام، مسجد محور است. ما این رویکرد مسجد را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تجربه کردیم. در برخی از مساجد مراسم غبارروبی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند. باید کاری کنیم که مردم شوق و اشتیاق به مسجد پیدا کنند. متاسفانه الان قهوه‌خانه‌ها در شبهای ماه مبارک رمضان رقیب مساجد شدند. قهوه‌خانه، برخی اماکن ورزشی و پخش سریال‌ها در ساعت برگزاری برنامه‌های مساجد، باعث نیامدن افراد به مسجد در ایام ماه مبارک رمضان شده‌اند. یکی از موارد در گام دوم انقلاب رهبر معظم توجه به مساجد است. 
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم را با یاد و خاطره این شهید گرامی می‌داریم. معلمان عزت و شرف معلمی را در کارنامه خود دارند. برای وزارت آموزش و پرورش متاسفم که الان حدود ۵ ماه هست که این اداره در این شهرستان بزرگ مدیر ندارد. از دفتر وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتند و گفتند چرا این موضوع را رسانه‌ای کردید؟ با کمال تاسف این وضعیت آموزش و پرورش با دخالت بی‌جای یک نفر ایجاد شد. این فرد تازه به دوران رسیده دنبال این است که فرد مورد نظر خود را با دخالت بی‌جا در عزل و نصب به ریاست این اداره بگمارد. وزیر در دولت تدبیر و امید، اختیار مشخص کردن یک نفر را برای ریاست یک اداره ندارد.
آقای پمپئو که صحنه‌گردان آقای ترامپ است، هفته گذشته گفت که هر کشوری از ایران نفت بخرد ما آنها را تحریم می‌کنیم. این تحریم‌ها قیمت بنزین در ایالات متحده تحت تاثیر گذاشت. آنجا لحظه به لحظه قیمت بالا می‌رود این نتیجه فشار آمریکا است که بر خودشان اثر گذاشت. کشورما در دوران دفاع مقدس در بدترین شرایط فروشش به صفر نرسید و امروز هم نمی‌رسد. عربستان و امارات گاو شیرده گفتند این دو میلیون بشکه نفت ایران را ما جبران می‌کنیم هر چند این کار برایشان امکان‌پذیر نیست. هر چند کشور ما بدون نفت هم می‌تواند بودجه تامین کند رهبر انقلاب چندین بار اعلام کرد که اقتصاد غیر نفتی را در درون کشور اجرا کنیم. مسولان پیشین آمریکا آرزویشان به صفر رساندن صدور نفت ایران بود و خدا را شاکریم که آنها آرزو را به گور بردند و مسولان فعلی آمریکا هم این آرزو را به گور خواهند برد. آمریکا در مساله تروریست اعلام کردن سپاه و تحریم نفت به دنبال ترساندن دیگر کشورها هستند.
ساعاتی پیش به عزیزانی که مشغول به ساخت و تعمیر در شهرستان سیمرغ هستند سری زدم، دیدار این عزیزان که خالصانه و جهادی در حال خدمت به مردم بودند، مایه افتخار بود. عزیزان از شهرستان بابل و دیگر شهرستان‌های استان برای خدمت آمدند. تمام این مبالغی که شما کمک کردید را بنده از نزدیک نظارت کردم تا به صورت درست مصرف شود.
۱۱ اردیبهشت که روز کار و کارگر است به همه کارگران عزیز تبریک عرض می‌کنم. ستون‌های استوار اقتصاد یک کشور کار و کارگر این کشور است که مهمترین تاثیر را در تحقق شعار رونق تولید بر عهده دارند.
اروپا کمکی که به ایران در موضوع سیل دادند، شبیه صدقه دادن بود. یک بنده خدایی حساب کرد که این مبلغ به هر سیل‌زده نفری ۱۶۰۰ تومان می‌رسد. جای تاسف است که اروپا به آنجلینا جولی ۴۰ میلیون یورو می‌دهد اما به سیل‌زده‌های ایران این مبلغ ناچیز را صدقه‌ای کمک می‌کنند. امروز هم متاسفانه در داخل کشور بعد از خروج آمریکا دنبال اروپا هستند
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟