مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

رکنا سیاسی : مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفارت ایران در مسکو با حضور وابستگان نظامی، شخصیت‌ها و مقامات دولتی و نمایندگان و مسئولین پارلمان‌های فدراسیون روسیه برگزار شد.

در این مراسم مهدی سنایی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت ج. ا. ایران هستند و نیرو‌های مسلح ج اسلامی همواره خواهان صلح و آرامش بوده و نقش ارزنده‌ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته اند.

وی همچنین با اشاره به اقدام غیر منطقی و غلط آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور این موضوع را کنار سایر اقدامات این کشور، صلح و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

مهدی سنایی همچنین اظهار کرد: فعالیت‌های نظامی و موشکی ایران صرفا بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

سنایی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به روابط دوستانه و حسنه ایران و روسیه گفت: همکاری‌های دفاعی دو کشور را در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه می‌باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟