دستگیری صدف خادم اولین بوکسور زن ایرانی در بازگشت به کشور + جزییات

به گزارش رکنا و به نقل از رویترز سخنگوی سفارت ایران اظهار نظری در این خصوص نکرده است و در ادامه منابع خبری اعلام کرده‌اند که حکم بازداشت صدف خادم و مربی ایرانی-فرانسوی وی، مهیار منشی پور صادر شده است اما سفارت ایران هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

بوکسور 24 ساله ایرانی برای حضور در مسابقات بوکس زنان به غرب فرانسه رفته و  گفته شده است در صورت بازگشت به ایران ممکن است بازداشت شود.

 فدراسیون بوکس عضویت وی را تایید نکرده است.

تکذیب از سوی رئیس فدراسیون بوکس

به گزارش رکنا، رئیس فدراسیون بوکس کلیه اخبار مربوط به خانم خادم مبنی بر برخورد با وی در صورت بازگشت به ایران را تکذیب کرد.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس، گفت: پس از حضور شخصی خانم خادم در مسابقه‌ای نمایشی در کشور فرانسه، در برخی رسانه‌های ضد انقلاب موضوع برخورد با ایشان در صورت برگشت به ایران از سوی فدراسیون مطرح شد که این موضوع قویاً تکذیب می‌شود.

شیطنت رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی

او در پایان افزود: خانم خادم در مجموعه ورزشکاران سازماندهی شده رشته بوکس قرار ندارد و از نظر فدراسیون بوکس تمام فعالیت‌های ایشان شخصی و کاملاً نمایشی است و کلیه اخبار مربوط به برخورد با ایشان در صورت بازگشت به ایران تکذیب می‌شود و شیطنت رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟