مناطق سیل‌زده لرستان پس از بارش‌ها بازسازی می شوند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: پس از پایان بارندگی‌ها ساخت‌وساز‌ها در مناطق سیل‌زده لرستان آغاز می‌شود.
سعید نمکی اظهار داشت: به دستور رئیس‌جمهور در مناطق سیلاب زده لرستان حضور یافتیم تا خسارت‌های ناشی از سیلاب را بررسی کنیم.
وی به بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی در استان اشاره کرد و افزود: برای استمرار درزمینهٔ بهداشت و درمان نیز امروز پروژه‌هایی که آماده‌شده را افتتاح می‌کنیم.
وزیر بهداشت عنوان کرد: تلاش می‌شود تا کمترین عارضه را در رابطه با مردم سیلاب زده داشته باشیم، در حال حاضر همه همکاران در بدنه دولت، استانداری و نمایندگان مردم در تلاش هستند تا مردم کمترین مشکل را داشته باشند و بتوانند تخریب‌ها را مرمت کنند.
وی بیان کرد: در اولین نشست هیئت دولت کمک‌های بلاعوض برای خانه‌های تخریب‌شده، دام‌ها، زمین‌های کشاورزی و باغاتی که آسیب‌دیده در نظر است به‌طوری‌که هم کمک‌های بلاعوض و هم وام‌های ارزن قیمت پرداخت می‌شود.
نمکی با اشاره به بازسازی اماکن تخریب‌شده ناشی از سیلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم بعد از فرونشست این باران بتوانیم ساخت‌وساز‌ها را شروع کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟