پیام تسلیت روحانی در پی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل اخیر

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل در شماری از استان‌های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و‌ مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان‌های سیلزده و بخصوص خانواده‌های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می‌کنم.

از همه مسئولان در دستگاه‌های کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه‌ همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می‌کنم و از آنان می‌خواهم تلاش‌های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعا علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعا ارائه دهند.

مسئولان استان‌های سیل زده نیز لازم است در کوتاه ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاه‌های مسئول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت‌ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیات دولت، آماده کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟